Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag säger ständigt fel på en kvinna och hennes mor. Kan aldrig hålla reda på vilken av dem som är Marianne och vilken som är Ann-Marie.Dubbelnamn! Nya pojkvännens svägerska heter Eva-Lena och pappans fru heter Ann-Marie. Omöjligt att hålla ordning på. Det borde bara få va ett dubbelnamn per släkt.
Ja blommor är en ny passion i mitt liv. Alla brukade skratta åt mig för att jag tog död på allt, nu suckar dom nästan över hur mycket blommor jag har@Lillefrun vilken solskenshistoria!
Det där är lite läskigt när man tänker på hur polisen använder sig av teckningar av eventuella brottslingar i vissa fall, ibland stämmer dom nog jätte bra men det finns ju också forskning på att alla ser olika saker, det är jätte svårt att beskriva hur någon ser ut i ord och man kan ju vara i chock eller bara se personen en kort stund.Det där har jag funderat på när/om man skulle behöva identifiera någon och återge dragen för en tecknare. Jag vet ju precis hur min man ser ut men jag skulle inte kunna beskriva för någon hur de ska rita honom, ens om det hängde på mitt liv.
”Nä, smalare läppar....och hakan mer fyrkantig”. Han ser ut som han gör, punkt!
Bästa hittills tror jagJag lyckades visst förtränga det skämmigaste. Jag kan inte uttala min pappas namn. Han heter Knud men jag säger Knut. Nu har jag skaffat mig en dansk partner vars namn jag inte heller kan uttala. Han vet inte om det, för 1,5 år senare har jag kommit undan med att säga ”du”. Men det kommer bli lite obekvämt den dagen han upptäcker det