Fast du är nog betydligt bättre på matte än majoriteten av befolkningendet är färskvara, jag är inte i närheten av vad jag har varit, och känner att jag börjar bli gammal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast du är nog betydligt bättre på matte än majoriteten av befolkningendet är färskvara, jag är inte i närheten av vad jag har varit, och känner att jag börjar bli gammal.
Så tänker jag om mitt eget dåliga lokalsinne också, att det helt enkelt är en oförmåga.Jag sällar mig till skaran med bristande lokalsinne. Själv har jag många gånger tänkt att det är som dyslexi för att hitta vägen, om någon förstår hur jag menar.
Jag blir så lättad då det finns andra som jag. Jag kämpar och tränar och kan med möda komma upp i typ 2 kilometer utan att dö. 3 kilometer funkar men då dör jag nästan.Springa långt. Elelr ja, springa över huvud taget.
Var ojämförligt sämst på 60 meter i hela skolan. Klarar inte att jogga mer än max 3 km efter flera års regelbunden träning.
Får tappad haka när folk glatt säger att de ska börja springa och brakar av 3-4 km första gången. Jag klarar 60 m och lägger mig ner och dör.
I kombination med obefintligt bollsinne så är jag ingen fotbolls eller handbollsspelare.
Springa långt. Elelr ja, springa över huvud taget.
Var ojämförligt sämst på 60 meter i hela skolan. Klarar inte att jogga mer än max 3 km efter flera års regelbunden träning.
Får tappad haka när folk glatt säger att de ska börja springa och brakar av 3-4 km första gången. Jag klarar 60 m och lägger mig ner och dör.
I kombination med obefintligt bollsinne så är jag ingen fotbolls eller handbollsspelare.
Jag är också en sån!Samma här! Jag kan verkligen inte springa. Har försökt flera gånger men det bara vill sig inte.
Jag med. Jag har dåliga och bra bilkörar-dagar......
Här är en till!Jag är också en sån!
Tror vi måste vara släkt.... Känner verkligen igen mig1. Städa och sen framförallt hålla ordning...
2. Inredning, där det krävs mer av mig än att placera möbler i ett rum så att det blir praktiskt funktionellt...
3. Spara pengar. (Möjligen beroende på att jag de senaste 20 åren haft för liten inkomst....)
Samma här.Jag har noll talang för att se åtminstone någorlunda vettig ut på bild. Det går bara inte. Ser alltid ut som ett smärre ufo. Jag blundar, gapar, ser alldeles sned ut, verkar allmänt borta eller vad som. Jag har inga förväntningar om att se ut som en filmstjärna, men snälla nån jag kan väl åtminstone få se ut som något som liknar mig själv?
Hatar därför att behöva vara med på bild.
Jag tror faktiskt att det blir sämre om man försöker "skärpa sig". Ju mer jag tänker, ju sämre går det......Samma här! En del dagar är det bara att acceptera att bilen och jag inte är kompisar. Då spelar det ingen roll hur mycket jag försöker skärpa till min körning
Jag försöker inte ens......Fickparkera, jag är verkligen nollad när det gäller det.
Springa långt. Elelr ja, springa över huvud taget.