Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Matematik. Försökte mig på matte c (3b) för två år sen och lyckades skrapa ihop hela 4 poäng på nationella provet .
Många säger "tänk logiskt" men uppenbarligen brister jag även där.
Hear hear. Planen är att jag ska läsa Matte 3b i höst men jag fattade inte ens introduktionstexten på matteboken på webben utan blev arg och fick huvudvärk på 3 sek och stängde ner.
Jag lyckades med VG i matte B i gymnasiet, men fick göra omprov på i stort sett alla prov .Men herregud @Voeux och @hemlig Matte C?! Ni är ju för satan genier, själv tappar jag bort mig så fort de börjar prata om ekvationer i Matte 1.... A..
Jag har försökt 2 gånger (inte inräknat den gången på gymnasiet) men det går åt helvete varje gång, min sambo har världens tålamod som envist försöker hjälpa mig förstå timme ut och timme in medan jag sitter där som en jävla fågelholk
Kasta. En vet aldrig var det hamnar; nedanför mina fötter eller på taket bakom mig. Hunden min är snäll, han tycker inte att jag kastar dåligt utan roligt, dvs helt oförutsägbart. Gullet.