Ta häst till England?

Lena Furberg

Trådstartare
Jag sitter och skriver på en bok och behöver lite information kring att ta med sig sin häst till England. Inte sälja den utan ta den med sig en tid. :) Jag har googlat men mycket av informationen rör tiden innan utträdet ur EU så jag misstänker att det är annat nytt som gäller nu.

Jag behöver bara lite enkel information så jag inte skriver nåt galet..... (Ja, det är Jonas som ska ta med sig Emmy...! )
 
Jag sitter och skriver på en bok och behöver lite information kring att ta med sig sin häst till England. Inte sälja den utan ta den med sig en tid. :) Jag har googlat men mycket av informationen rör tiden innan utträdet ur EU så jag misstänker att det är annat nytt som gäller nu.

Jag behöver bara lite enkel information så jag inte skriver nåt galet..... (Ja, det är Jonas som ska ta med sig Emmy...! )
Vad är det för bok? vuxen, barn, tonår?
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 719
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 474
Senast: Shaggy
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 343
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 701

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp