Ta häst till England?

Lena Furberg

Trådstartare
Jag sitter och skriver på en bok och behöver lite information kring att ta med sig sin häst till England. Inte sälja den utan ta den med sig en tid. :) Jag har googlat men mycket av informationen rör tiden innan utträdet ur EU så jag misstänker att det är annat nytt som gäller nu.

Jag behöver bara lite enkel information så jag inte skriver nåt galet..... (Ja, det är Jonas som ska ta med sig Emmy...! )

Jag sitter och skriver på en bok och behöver lite information kring att ta med sig sin häst till England. Inte sälja den utan ta den med sig en tid. :) Jag har googlat men mycket av informationen rör tiden innan utträdet ur EU så jag misstänker att det är annat nytt som gäller nu.

Jag behöver bara lite enkel information så jag inte skriver nåt galet..... (Ja, det är Jonas som ska ta med sig Emmy...! )
Vad är det för bok? vuxen, barn, tonår?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 821
Senast: Derivata
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 330
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 610
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 824

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod

Hästrelaterat