Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att sy med den är enkelt det är att trä den som kan vara lite lurigtJag gick en huskylock s15 i julklapp! Så nu ska jag lära mig sy med overlock![]()
Instruktionsbok var med, så ska studera nogaAtt sy med den är enkelt det är att trä den som kan vara lite lurigt.
Vilken bra julklapp!Jag gick en huskylock s15 i julklapp! Så nu ska jag lära mig sy med overlock![]()
Var din och Totts kommentarer om den här som gjorde att jag valde den att önska mig när jag ville ha en overlockVilken bra julklapp!
Jag har en likadan, mycket nöjd! Glöm inte sätta trådspänningen på noll innan du trär den, och var noga med att ha bra nålar. Det är största anledningen till krångel för mig.
Kika på YouTube för hur man trär, jag tycker det är enklare än manualen.
Har du sytt med tyg? Det är svårt att säga annars om den är rätt trädd eller inte.Fått trätt huskylocken nu, och provat sy trådkedja. Den ser lite konstig ut, istället för öglor mellan två trådar är det två trådar i mitten med öglor ut på båda sidor. Också låter den, som jag är rätt säker kommer från när tråd ska dras igenom trådspänningsbrickorna, nån som vet om det är normalt eller vad som kan vara fel om den gör det?
Inte än, ska göra det när jag får tid. Men blev lite fundersam när den hade ljud för sigHar du sytt med tyg? Det är svårt att säga annars om den är rätt trädd eller inte.
Nu har jag, tycker sömmen är rätt ut, men där är vissa stygn som ärmlite bredare följt av ett lite smalare. Sydde i trikå och tyckte sömmen jag gjorde innan jag justerade differentialmatningen inte hade det, men då sträcktes tyget så det blev lite vågigt.Har du sytt med tyg? Det är svårt att säga annars om den är rätt trädd eller inte.
Jag gillar good vibes joggers från Ellie & Mac, om jag ska sy "mjukisbyxor".Ett par byxor till, den här gången Wide leg pants (utan fickor) från Ellie and Mac.
Visa bifogad fil 159793
Skulle behöva sy byxor till mig själv, men hittar varken tyg eller mönster härhemma som passar..
Jag behöver mer jobbvänliga byxor. "Riktiga" eller hur man ska säga. Jag har massor med mönster på både jeans och vanliga byxor, men jag hittar ingen inspiration. Och har inget tyg hemma, det går ju åt en hel del till ett par byxor..Jag gillar good vibes joggers från Ellie & Mac, om jag ska sy "mjukisbyxor".