Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch, ingen minns en fegis, hysta ut denOverlocken är såhär |-| nära att åka ut genom fönstret. Skulle byta färg och den bara krånglar. Tråden går av, det blir ingen kedja och krångel krångel! Har trätt om den flera gånger, fattar inte vad som är fel!
Så nu tar jag en paus. Innan blodtrycket går upp för mycket
Åh vad fin!
Va tråkigtFunderar på att sälja av typ 95% av mina tyger. Syr verkligen aldrig och det tar så sjukt mycket plats!
Ja lite tråkigt är det ju, men tänker att det kanske blir lättare att hitta sylust om man rensar bort allt tyg som inte är inspirerande?Va tråkigt
(men gör du det får du h öppet hus för oss i sytråden med förköp )
Ja, ofta tycker jag att lusten väcks om man sorterar och rensar lite. Så det kan ju vara ett bra första stegJa lite tråkigt är det ju, men tänker att det kanske blir lättare att hitta sylust om man rensar bort allt tyg som inte är inspirerande?
Haha det vore något!
College eller sweater, beroende på butik.En nybörjarfråga, vad heter tyget som hoodies oftast är sytt av?
Nu för tiden säljs det ofta som French Terry också utöver det @Nixehen skrevEn nybörjarfråga, vad heter tyget som hoodies oftast är sytt av?
Har du nytta av pads/rondeller i tyg, så typ 7-12 cm i diameter i cirkel, annars kastar jag allt jag inte får ut en 10x10 cm ruta av.Dragit fram stuvar till förbannelse. Sen ska jag orka plocka undan allt också.. Nåja, fått ihop två dregglisar till i varje fall. Alltid något.
Har använt rullkniven till att skära ut dem, det var faktiskt rätt smidigt. Jag föredrar fortfarande sax tror jag, men jag är inte lika anti-rullkniv längre.
Nu är den stora frågan, hur många dregglisar behöver man? Och vad mer för kul och snabbt och enkelt kan jag göra med alla stuvar?
Och kanske viktigast av allt: Hur små tygbitar är det någon mening att spara? Var drar ni gränsen?
10*10 känns som en bra gräns. Det har jag klippt ut fyrkanter och sparat innan. Har en hel låda som är tänkt att bli någonting någon gångHar du nytta av pads/rondeller i tyg, så typ 7-12 cm i diameter i cirkel, annars kastar jag allt jag inte får ut en 10x10 cm ruta av.
Allt möjligt inom klädväg, T-shirt, klänningar, underkläder, leggings, kjolar, jag syr hundkläder också i detFortsätter med frågorna, Vad använder man vanligtvis jersey- tider till?