Sytråden del 4

Oj oj oj vad fult det blev med knapparna :o Måste tänkt och mätt helt galet.. Men annars, rätt fina ändå.
IMG20241003155332.jpg
 
Men faaaaan.. Ärmarna var alldeles för tajta. Resten passade bra, men ärmarna var så tajta. Annars hade jag trott att jag haft fel inställning på projektorn.

Ja ja, bara att sprätta bort och göra nya antar jag..
 
Varit på tygloppis idag och både hjälpt till att sälja och handlat 🤩 Köpte massa fina tyger och en ny bok! Tror tyvärr inte jag fick sålt knappt något alls av det jag lämnade in tyvärr dock. Mycket sämre närvaro denna gången än tidigare gånger jag varit där, vilket känns synd dock!
 
Fick presentkort på Tygverket i Stockholm och jisses vilket paradis. Tror jag gick runt i en timme och pratade med tygerna och kom ut med dom här tre.
Jultyget vill bli en duk till jul och en kjol
Det svarta acne tyget vill bli en tunika.
Det gråa påstår att det vill bli en basictröja
 

Bifogade filer

  • IMG_4962.jpeg
    IMG_4962.jpeg
    566,7 KB · Visningar: 42
Bästa facebookgruppen att sälja tyg i? Har MASSOR som ska bort, både sådant jag köpt på metervara och sådant jag själv producerat.

Tips?
 
Bästa facebookgruppen att sälja tyg i? Har MASSOR som ska bort, både sådant jag köpt på metervara och sådant jag själv producerat.

Tips?
Sytokar köp och sälj med sunt förnuft är den jag testade senast, men det är mest regler och inte så mycket sunt förnuft där 🙃 men stor grupp, ca 14k medlemmar.

Vi sytokiga köp och sälj har 11k medlemmar men det var ett tag sen jag testade att sälja där, men verkar vara en aktiv grupp.

Sen denna på bilden verkar rätt aktiv med men orkade inte skriva hela namnet 😂
Screenshot_2024-10-08-16-59-26-898_com.facebook.katana-edit.webp
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 055
Senast: Barbabelle
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 959
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 878
Senast: Jeps
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 498
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp