Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag att en del i frotté, och det blir SÅ dammigt Midjebanden burkar jag göra antingen dubbel Jersey, eller Jersey+frotte, så går de enklare att vrängaEn badrock av en handduk.
Visa bifogad fil 154477
Fruktansvärt att sy i! För att inte tala om att försöka vända bältet rätt
Fördelen är väl att det kommer städas i syrummet Både plocka undan och dammsuga. Men när det blir...Jag att en del i frotté, och det blir SÅ dammigt Midjebanden burkar jag göra antingen dubbel Jersey, eller Jersey+frotte, så går de enklare att vränga
Sytokar köp och sälj med sunt förnuft är den jag testade senast, men det är mest regler och inte så mycket sunt förnuft där men stor grupp, ca 14k medlemmar.Bästa facebookgruppen att sälja tyg i? Har MASSOR som ska bort, både sådant jag köpt på metervara och sådant jag själv producerat.
Tips?
Har du kvar av bondgård djuren? Det skulle jag vara intresserad avBästa facebookgruppen att sälja tyg i? Har MASSOR som ska bort, både sådant jag köpt på metervara och sådant jag själv producerat.
Tips?
Både ja och nej, jag har med det motivet men tryckt på fel ledd. Det är ju 4-vägsstretch och jag har sytt av det till sonen, det beter sig inte annorlunda men trådraken går ju på tvären.Har du kvar av bondgård djuren? Det skulle jag vara intresserad av
Ja men just det sa du ju förut borde ju inte göra nått, hade velat sy några bodys av det.Både ja och nej, jag har med det motivet men tryckt på fel ledd. Det är ju 4-vägsstretch och jag har sytt av det till sonen, det beter sig inte annorlunda men trådraken går ju på tvären.
Skicka ett pm så kikar jag!Ja men just det sa du ju förut borde ju inte göra nått, hade velat sy några bodys av det.
Om du lägger upp får du jättegärna skicka PM om var!Bästa facebookgruppen att sälja tyg i? Har MASSOR som ska bort, både sådant jag köpt på metervara och sådant jag själv producerat.
Tips?
Absolut! Blir nog till helgen, mycket att plocka fram och mäta osv.Om du lägger upp får du jättegärna skicka PM om var!