Ceta
Trådstartare
Vad är det för mönster på byxorna?Byxor och oversize tröja.
Sjukt nöjd med byxorna, tröjan mer osäker på. Funkar helt ok som nedstoppad.
Visa bifogad fil 155188
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för mönster på byxorna?Byxor och oversize tröja.
Sjukt nöjd med byxorna, tröjan mer osäker på. Funkar helt ok som nedstoppad.
Visa bifogad fil 155188
Palazzo pants av Sasha Starlight. Rekommenderas varmt!Vad är det för mönster på byxorna?
Kul! Misstänkte det kunde vara dem. De dyker upp i mitt flöde på instagram med jämna mellanrum Hur mycket tyg gick det åt?Palazzo pants av Sasha Starlight. Rekommenderas varmt!
Oj, hmm.. två gardiner ungefär ganska mycket, de är ju vida och benet klipps i ett stycke så tyget måste vara ganska brett.Kul! Misstänkte det kunde vara dem. De dyker upp i mitt flöde på instagram med jämna mellanrum Hur mycket tyg gick det åt?
Tycker de ser SÅ snygga ut framifrån, men är osäker på hur fallet skulle bli över rumpan på mig… men kunde vara kul att testaOj, hmm.. två gardiner ungefär ganska mycket, de är ju vida och benet klipps i ett stycke så tyget måste vara ganska brett.
Kan be maken ta en rumpbildTycker de ser SÅ snygga ut framifrån, men är osäker på hur fallet skulle bli över rumpan på mig… men kunde vara kul att testa
Gärna!Kan be maken ta en rumpbild
Jag har en ganska bred bakdel och det syns ju om man säger så. Men jag tänker, det är bekvämt och jag gillar det!
Tack! De passar dig superfint
Kolla hos bibbistextil, hon brukar ha bra pris på tillbehörLångt ifrån er nivå och jag kan ha frågat förut men nu äntligen är jag sams med min symaskin igen. Jag syr egna hängmattor till mina råttor och skulle vilja ha öljetter i hörnen. Vart hittar jag bäst och billiga?
Visa bifogad fil 155326
Om du vill ha lite större så kika på Biltema. De har haft med tång i sin båtavdelning, till bra pris.Långt ifrån er nivå och jag kan ha frågat förut men nu äntligen är jag sams med min symaskin igen. Jag syr egna hängmattor till mina råttor och skulle vilja ha öljetter i hörnen. Vart hittar jag bäst och billiga?
Visa bifogad fil 155326
Om du vill ha lite större så kika på Biltema. De har haft med tång i sin båtavdelning, till bra pris.