Sytråden del 4

IMG_5430.webp

Fick sytt lite nytt till min goda vän. Detta tyget tycker jag var så gulligt 😍
 
Oj, hmm.. två gardiner ungefär :D ganska mycket, de är ju vida och benet klipps i ett stycke så tyget måste vara ganska brett.
Tycker de ser SÅ snygga ut framifrån, men är osäker på hur fallet skulle bli över rumpan på mig… men kunde vara kul att testa 😅
 
Långt ifrån er nivå och jag kan ha frågat förut men nu äntligen är jag sams med min symaskin igen. Jag syr egna hängmattor till mina råttor och skulle vilja ha öljetter i hörnen. Vart hittar jag bäst och billiga? :)


IMG_20241020_124113251.webp
 
Sydde en kjol. Enligt måttabellen skulle den behöva läggas ut fem centimeter, så det gjorde jag. Den blev gigantisk! Behöver hängslen och livrem för att få den att sitta kvar :rofl:
Orkar inte sprätta upp linningen och göra om den.
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 157
Senast: Barbabelle
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 235
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 015
Senast: Jeps
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 540
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp