Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men så finSytt en klänning åt mamma till födelsedagspresent, lilla my tyget köpte jag på Facebook för nått år sedan, med tanke till mamma men det har inte blivit av Visa bifogad fil 155525
Tack lite rädd att den kommer se ut som ett nattlinne men då blir det ett extra fint nattlinneMen så fin
Kan du klippa av ärmarna och sy 3/4 eller kortärmade? Vad tråkigt att allt känns felVar på lan igår och det var så trevligt! Tror vi var 30 stycken glada tanter (och en tonåring). Jag hade klippt två projekt hemma att ta med och blev klar med en hellång klänning med volang rekordsnabbt. När jag är hemma och syr behöver jag ha youtube/serie på och blir därför väldigt lätt distraherad. Här var det perfekt. Hade konstant bakgrundsljud men ingenting som störde förutom korta pauser för att prata/fika/äta lunch. Behöver åka på sånt här oftare, synd att de bara har det två gånger per år
Vad gäller klänningen så gillar jag den inte. Förstår inte varför men ingenting jag sytt på senaste tiden har jag blivit nöjd med Älskar tyget men det känns inte bra som långklänning utan känns för mycket. Känslan av klänningen blir istället långärmat nattlinne.
Har i nuläget tre olika sorters toppar som är bland det senaste jag sytt i återbrukshögen. Jag försöker verkligen att bara köpa mönster jag tror jag kommer tycka om men sen gör jag det inte ändå, eller så är det tyget jag inte är bekväm med. Vet liksom inte hur jag ska hantera problemet. Blir bara mer och mer uppgiven att både tid, pengar och förväntningar går förlorade.
Jag har så där i bland också eller ofta. Prova att rulla upp ärmarna eller sätta på ett skärp eller nåla upp fållen (eller alla dom) sätt på en kofta och ett par strumpbyxor eller något så ser det nog mindre ut som ett nattlinne.Var på lan igår och det var så trevligt! Tror vi var 30 stycken glada tanter (och en tonåring). Jag hade klippt två projekt hemma att ta med och blev klar med en hellång klänning med volang rekordsnabbt. När jag är hemma och syr behöver jag ha youtube/serie på och blir därför väldigt lätt distraherad. Här var det perfekt. Hade konstant bakgrundsljud men ingenting som störde förutom korta pauser för att prata/fika/äta lunch. Behöver åka på sånt här oftare, synd att de bara har det två gånger per år
Vad gäller klänningen så gillar jag den inte. Förstår inte varför men ingenting jag sytt på senaste tiden har jag blivit nöjd med Älskar tyget men det känns inte bra som långklänning utan känns för mycket. Känslan av klänningen blir istället långärmat nattlinne.
Har i nuläget tre olika sorters toppar som är bland det senaste jag sytt i återbrukshögen. Jag försöker verkligen att bara köpa mönster jag tror jag kommer tycka om men sen gör jag det inte ändå, eller så är det tyget jag inte är bekväm med. Vet liksom inte hur jag ska hantera problemet. Blir bara mer och mer uppgiven att både tid, pengar och förväntningar går förlorade.
Skulle kanske kunna det men det är ballongärm och hela poängen var att kunna ha en varm klänning på vinterkalas då jag är en oerhörd fryslort. Annars var det en bra idé, tack.Kan du klippa av ärmarna och sy 3/4 eller kortärmade? Vad tråkigt att allt känns fel
Svårt att komma med tips när man inte vet hur det ser ut. men accessoarer brukar hjälpa till när något är lite för nattlinne likt. Kan folk klä sig i såna slipklänningar som ju i princip är nattlinne/underklänning som finkläder borde ju annat gå att klä upp tänker jag.Skulle kanske kunna det men det är ballongärm och hela poängen var att kunna ha en varm klänning på vinterkalas då jag är en oerhörd fryslort. Annars var det en bra idé, tack.
Ska försöka komma ihåg att ta ett kort imorgon. Uppskattar era tipsSvårt att komma med tips när man inte vet hur det ser ut. men accessoarer brukar hjälpa till när något är lite för nattlinne likt. Kan folk klä sig i såna slipklänningar som ju i princip är nattlinne/underklänning som finkläder borde ju annat gå att klä upp tänker jag.