Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om ni hittar något av intresse så hojta till på Messenger att ni i bukefalister, så får ni rabatt.Kommer lägga ut en hög stuvar på fb nu, i gruppen ”bla bla utan strul”
Ni önskade ju förvarning.
Går det att få betala vid lön? (tillsammans med bondgårdsdjuren jag pratat om innan)Om ni hittar något av intresse så hojta till på Messenger att ni i bukefalister, så får ni rabatt.
Tänkte arrangera en eller två på jobbet till våren, ska bli riktigt roligt!Ska på hantverks-LAN till helgen så har klippt ut en kjol och en klänning att ta med. Det var knappt att tyget räckte till klänningen men på något vis gick det. Fick även klippa volangen till kjolen åt fel håll men hade inget val.
Åh vad kul! På min förra arbetsplats var vi en liten grupp som träffades och stickade/virkade/sydde. Det var uppskattat även fast det oftast var samma person som tog initiativ till träffarna.Tänkte arrangera en eller två på jobbet till våren, ska bli riktigt roligt!
Jobbar på studieförbund, så det är öppet för alla och inte på själva arbetsplatsenÅh vad kul! På min förra arbetsplats var vi en liten grupp som träffades och stickade/virkade/sydde. Det var uppskattat även fast det oftast var samma person som tog initiativ till träffarna.
Ska jag vara ärlig så beror det lite på mitt samtal med chefen i morgon jag har inte frågat om man får "förskottslön" här, eller om jag måste vänta tills nästa månad för att få lön. Så... Ingen lön = ingen mässa, lön = eventuellt mässa!Är det någon som tänker gå på mässan i Älvsjö i helgen? . Jag köpte en helg biljett och har bokat två workshops.
En i handsydd smockning och en med guldbroderier. Ska bli så kul.
Skulle vilja, jag har en biljett till söndagen men jag jobbar hela helgen tyvärr.Är det någon som tänker gå på mässan i Älvsjö i helgen? . Jag köpte en helg biljett och har bokat två workshops.
En i handsydd smockning och en med guldbroderier. Ska bli så kul.
Jag lyckas inte hitta gruppen, tror du du hade kunnat skicka en länk?Kommer lägga ut en hög stuvar på fb nu, i gruppen ”bla bla utan strul”
Ni önskade ju förvarning.
https://www.facebook.com/groups/425075544902293/?ref=shareJag lyckas inte hitta gruppen, tror du du hade kunnat skicka en länk?
En sån här pyjamas skulle jag vilja haNytt försök, då jag precis postade i rensa tråden, även om det teoretiskt sett är att rensa tyghyllan genom att sy nått
Sytt 2 whippet pyjamaser idag, denna i juligt tyg från Nordanro Design var en beställning
Visa bifogad fil 155416
Helt underbart tyg!En sån här pyjamas skulle jag vilja ha