Sytråden del 4

Nytt försök, då jag precis postade i rensa tråden, även om det teoretiskt sett är att rensa tyghyllan genom att sy nått 🤣🤣

Sytt 2 whippet pyjamaser idag, denna i juligt tyg från Nordanro Design var en beställning
IMG_20241021_114000.webp
 
Är det någon som tänker gå på mässan i Älvsjö i helgen? . Jag köpte en helg biljett och har bokat två workshops.

En i handsydd smockning och en med guldbroderier. Ska bli så kul.
Ska jag vara ärlig så beror det lite på mitt samtal med chefen i morgon :angel: jag har inte frågat om man får "förskottslön" här, eller om jag måste vänta tills nästa månad för att få lön. Så... Ingen lön = ingen mässa, lön = eventuellt mässa!
 
Har precis klippt ut lite tyg till en så kallad Martebosäck. Jag måste landa lite i tanken att jag faktiskt inte måste göra allt på ett projekt, eller ens flera steg, för att det ska "räknas". Är lite trött idag, så det räckte med att klippa ut den långa rektangeln, haha! Själva sömnaden får vänta någon dag eller två.
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 157
Senast: Barbabelle
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 235
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 015
Senast: Jeps
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 540
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp