Bara trikå i den gröna (fleece på baksidan), vanligt bomullstyg på den gula. Inget uppsugande emellan. Om de blir bra ska jag offra en handduk tänkte jag.Fina! Har du bara trikå eller något extra uppsugande?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara trikå i den gröna (fleece på baksidan), vanligt bomullstyg på den gula. Inget uppsugande emellan. Om de blir bra ska jag offra en handduk tänkte jag.Fina! Har du bara trikå eller något extra uppsugande?
Jag sydde in plastad frotté i de dregglisar jag sydde, det var grymt bra faktiskt för hjälp vad det kan dregglas ifrån en liten munBara trikå i den gröna (fleece på baksidan), vanligt bomullstyg på den gula. Inget uppsugande emellan. Om de blir bra ska jag offra en handduk tänkte jag.
Jo tack, det märker vi Då har inte ens tänderna börjar komma än. Plastad frotté var ju smart! Det har jag lite liggandes, ska testa det.Jag sydde in plastad frotté i de dregglisar jag sydde, det var grymt bra faktiskt för hjälp vad det kan dregglas ifrån en liten mun
Jag har återbrukat ärmar (om det är långärmat) till Leggings upp till strl 86 tror jag toppen att kunna återbruka!Fick en STOR kasse t-shirts av mina föräldrar. Reklamt-shirts, många av dem aldrig använda. Tänkte att det blir perfekt att sy dregglisar och små kläder till lilleman! Så nu ska jag ta tag i att sortera vad som är bra kläd-material och vad som får bli dregglis.
Jättesöt!En body från gamla t-shirtar. Visst blev den fin!
Visa bifogad fil 152641