Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det köpte jag med för nån vecka sedan påsen har dock inte kommit längre än till att ligga ivägen för skohyllan i hallenKöpte precis 20kg helt fodervete för att kunna sy vetekuddar
Har en känsla av att det kommer bli likadant här haha.Det köpte jag med för nån vecka sedan påsen har dock inte kommit längre än till att ligga ivägen för skohyllan i hallen
Jag kan fixa en htv-lapp till dig om du vill? I form av flygplan tex?Men röööv
Fick ihop en liten väska till vagnen utan större bekymmer. Fick för mig att göra ett tryck på.
Missade att pressduken hade hamnat snett och vikt sig så tyget smälte
Visa bifogad fil 151843
Ska köpa en lapp att stryka på. Någon på mässan imorgon borde ju ha såna märken.
Hittar jag inget på mässan kommer han definitivt höra av mig!Jag kan fixa en htv-lapp till dig om du vill? I form av flygplan tex?
Om det bara är ett lager softshell där knapparna ska sättas hade jag klippt till en liten bit softshell och satt bakom knappen, det gör jag på mina hundtäcken och det håller fintTyp klar med livets första overall i softshell!
Visa bifogad fil 152043
Mönstret har egenligen vikresår runt ärm- och benöppningarna, men jag tänkte sätta mudd. Hur ska jag tänka med längd och bredd på mudden?
Och sen ska huvan sättas fast med tryckknappar. Känns lite sådär med tanke på att det inte är något mellanlägg, men det kanske håller ändå?
Bra jobbat!Fifan vad bra den blev!
Visa bifogad fil 152067
Så löjligt sjukt nöjd med min insats.
Det enda är att jag hade tänkt sätta reflexband på innan jag sydde ihop den. Men den blev bra ändå!
Fina! Har du bara trikå eller något extra uppsugande?Testar lite olika dregglisar. Både modeller och material.
Visa bifogad fil 152142
Jag gillar personligen den kantiga bäst. Ska provas på barnet också förstås.