Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske inte alls vad du vill ha, men hade precis lĂ€st ditt inlĂ€gg nĂ€r jag fick upp tips om det hĂ€r pĂ„ Facebook.Det blev en liten tur till Gittes trots allt! En vĂ€n frĂ„gade igĂ„r om jag vill följa med och dĂ„ kunde jag ju inte sĂ€ga nej Men jag var duktig och köpte bara det jag helst ville ha av det jag hade tittat ut pĂ„ hemsidan innan jag fick elrĂ€kningen. TyvĂ€rr var den rosa polyestern slut sĂ„ det blev Ă€nnu mindre, men Ă€ndĂ„ slutade det pĂ„ 500kr Tanken var en veckad kjol i rosa, lila och blĂ„tt men eftersom den rosa var slut sĂ„ blev det bara lila för jag har redan en blĂ„ veckad kjol. Jag hade kunnat köpa precis en sĂ„dan lila kjol jag vill ha för ungefĂ€r samma pris pĂ„ aliexpress men det Ă€r ju roligare att sy sjĂ€lv! De andra tygerna ska bli leggings för jag har tvĂ„ par som hĂ„ller pĂ„ att ramla i bitar. Det ena paret Ă€r rosa med enhörningar men trots mĂ„nga timmars letande har jag bara hittat ett enhörningstyg jag kaaanske skulle kunna tĂ€nka mig sĂ„ det blev med hundar istĂ€llet. Det andra paret Ă€r typ ljust âorangepersikorosaâ med regnbĂ„gar pĂ„ sidorna men inte heller det har jag hittat sĂ„ det blev ljusrosa i en lite âdassigâ nyans med katter pĂ„ för de kommer att anvĂ€ndas mest med en tröja med katt pĂ„
Visa bifogad fil 110506
Tycker det passar fint ihop!Tyget Àr lite för ljust men jag tycker ÀndÄ att nyansen matchar tröjan rÀtt bra! Ljusrosa mer Ät det babyrosa hÄllet hade blivit jÀttefult
Visa bifogad fil 110507
Tack för tipset! Jag har sett det innan och om katterna hade varit tecknade istÀllet för foton sÄ hade det redan legat hÀr hemma! Jag Àr verkligen extremt krÀsen nÀr det kommer till tygKanske inte alls vad du vill ha, men hade precis lÀst ditt inlÀgg nÀr jag fick upp tips om det hÀr pÄ Facebook.
https://nordisktextil.se/sv/products/kittens-rainbows-trika?utm_source=fb&utm_medium=paid&utm_campaign=Katalog+TrikÄ&utm_content=A25-65+,+Advantage+&fbclid=IwAR3tPtbGb1t1CDOFV9UC29DoAK4VkUvSppEJHa7Fi63uQHAjN020vM9oJcQ
Visst gör detTycker det passar fint ihop!
Det fÄr man vara.Jag Àr verkligen extremt krÀsen nÀr det kommer till tyg
Det Àr rÀtt bra nÀr man Àr fattig iallafall för dÄ blir jag inte lika frestad att köpa lika mycketDet fÄr man vara.
Jag önskar att jag vore mer sÄ. Eller i alla fall att jag hade en plan nÀr jag köper tyg.Det Àr rÀtt bra nÀr man Àr fattig iallafall för dÄ blir jag inte lika frestad att köpa lika mycket
Kolla Greenstyle eller George & Ginger, bÄda Dom har tröjor med halvpolo, men kommer inte ihÄg namnen pÄ dom nu. DÀremot, om det veckar sig vid armhÄlan kan det ju vara sÄ att den Àr för stor/liten, vill du lÀgga ut bild sÄ Àr det lÀttare att tipsa ifall du kanske behöver större ÀrmhÄl bara eller nÄttHar ni möjligtvis nÄgot tips pÄ lÄngÀrmade tröjor med halvpolo/polo för trikÄtyg? Har Nora frÄn Cut & sew men den veckar sig för mycket vid armhÄlan. Har Àven Tabitha frÄn Tilly and the buttons som har lÄngÀrmat alternativ dÀr det kanske gÄr att göra egen halvpolo? Men Àven den veckar sig i armhÄlan.
VÀlja en mindre storlek och göra en FBA?Visa bifogad fil 110549
Tack! Ska kolla in dom. HÀr Àr en av dem. Den borde vara rÀtt storlek enligt mönstrets tabell.
Hmm svÄrt att sÀga, men jag skulle sÀga att den ser ut att kunna vara en strl större. Det ser ut som att den ska vara mer "loose fit" nÀr jag kollar pÄ mönstret, axelsömmen sitter lÀngre ned liksom pÄ de bilder jag ser om jag kollar pÄ Instagram och pÄ sjÀlva mönstret. DÀr sitter axelsömmen i höjd med bysten ungefÀr.Visa bifogad fil 110549
Tack! Ska kolla in dom. HÀr Àr en av dem. Den borde vara rÀtt storlek enligt mönstrets tabell.