Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vilka fina tyger! Mina stuvar är så gott som slut
Oftast bootylicious från Runi,med hög midja. Men i bilderna här ovan är det@Trott vad använder du för mönster?
Jag är kär! Vart hittade du enhörningstyget? Jag vill sy konståkningsdräkt av detVisa bifogad fil 85018
Jag har precis hämtat ut det här paketet och tygerna ligger redan i tvätten
Men! Vad ska jag sy av dem? Pga dyrt så köpte jag bara 1 m av varje (bredd 160 cm). Jag hade velat göra massor av saker, men som vanligt blir jag feg när det är dyra fintyger och vill mest klappa på dem.
Pink poo.Jag är kär! Vart hittade du enhörningstyget? Jag vill sy konståkningsdräkt av det
Eller en tunika till mig själv
Åh jag skulle vilja ha en enhörningshoodie! (Kanske helt värdelöst förslag pga vet inget om vad materialet är bra till och hur mkt tyg som behövs) kanske en enfärgad hoodie med enhörningarna som foder i huvan och på magfickan?Visa bifogad fil 85018
Men! Vad ska jag sy av dem? Pga dyrt så köpte jag bara 1 m av varje (bredd 160 cm). Jag hade velat göra massor av saker, men som vanligt blir jag feg när det är dyra fintyger och vill mest klappa på dem.
Jag hade nog gjort en hoodie med Dream it tyget och det matchande randiga på ärmar och ev luva. Har du tur kan du då få ut en tröja "tvärt om" med det randiga på kroppen och dream it på ärmarnaVisa bifogad fil 85018
Testa I annat tyg först! Eller skippa dragkedjaJag har ett hoodiemönster, men jag har inte provat att sy det då jag är rädd för att sy i dragkedja. Vet inte om jag törs testa
Har du testat att sy Runis hoodie? Det är den jag har. Cloudy day. Kanske behöver gå upp i storlek om jag ska försöka sy utan dragkedja? Tänker om den blir för tight i halsen annars, om mönstret är anpassat för att inte dra över huvudet?Testa I annat tyg först! Eller skippa dragkedja
Just cloudy day Har jag inte sytt, men jag har sytt such a square. Jag tycker runi är rymliga i storleken, och just halshålen lite väl vida. Jag hade inte gått upp i storlek pga halsen det är ju rätt enkelt att ringa ut en hals om den upplevs för tight, men jobbigt att göra den mindre om den är för stor.Har du testat att sy Runis hoodie? Det är den jag har. Cloudy day. Kanske behöver gå upp i storlek om jag ska försöka sy utan dragkedja? Tänker om den blir för tight i halsen annars, om mönstret är anpassat för att inte dra över huvudet?
Oavsett så får jag ju testsy i något annat tyg först. Men jag vet inte ens om jag vågar göra det! Så rädd för att misslyckas och tappa glädjen med att sy. Det har hänt förut. Gjorde nåt jag inte var nöjd med och ville inte ens titta på symaskinerna på 8 månader eller nåt.
Gick du med i någon av sy till djur/hundgrupperna? Finns en hel del bra mönster i filerna som man kan ladda ner o göra om i värst fall, Jag syr en del till Gissa oftast overall,men får alltid bredda mönstret (kinesoverall 35) o korta i bak, går åt en massa gamla lakan innan jag fick till detNä, jag har gjort nått försök men min hjärna vill inte fungera riktigt så får det inte bra med mönstret. Har dock tänkt testa rita av hennes back on track täcke som sitter bra nu, för att kunna göra egna lite varmare.
Japp det gjorde jag, har laddat ner och även skrivit ut nått, men det tar liksom stopp, jag fattar inte hur jag ska anpassa mönstret. Hatar utbränd hjärna och då har jag ändå läst mönsterkonstruktion.Gick du med i någon av sy till djur/hundgrupperna? Finns en hel del bra mönster i filerna som man kan ladda ner o göra om i värst fall, Jag syr en del till Gissa oftast overall,men får alltid bredda mönstret (kinesoverall 35) o korta i bak, går åt en massa gamla lakan innan jag fick till det