Det blev ju jätte bra!@dobbis nu har det blivit ett täcke åt hunden. Ritade av hennes Back on track täcke och sydde det I gul trikå med fleecefoder.
Visa bifogad fil 85398
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blev ju jätte bra!@dobbis nu har det blivit ett täcke åt hunden. Ritade av hennes Back on track täcke och sydde det I gul trikå med fleecefoder.
Visa bifogad fil 85398
Tack! Inte lika jobbigt att rita av som att få ihop ett mönsterDet blev ju jätte bra!
Förstår problematiken till 100%Jag hamnade i ett perfektionistdilemma. Jag syr en t-shirt av enhörningstyget med regnbågsränder och fick välja mellan att ha en hel enhörning på varje ärm eller mönsterpassa ränderna. Valet föll tillslut på enhörning. Får försöka leva med att ränderna inte går ihop
Så snygg!Visa bifogad fil 85616
Färdig!
Det blev en Windward violet top från MW Patterns.
Det är helt hopplöst att försöka fota en tröja på sig själv. Försökte med självutlösaren, men det blev inte bra det heller.
Jag lyckas bara lägga in en bild i taget, så det får bli ett inlägg till för att visa hur färgerna ser ut i bättre ljus.
MEN HUR KAN DU STÅ PÅ GRÖNT GRÄS?Visa bifogad fil 85618
Notera att jag fick ränderna att passa ihop i sidorna.
FÖRLÅT DÅ!MEN HUR KAN DU STÅ PÅ GRÖNT GRÄS?
Mvh har typ en meter snö precis över jävla allt.
Är den stor? Jag behöver en jättestor@em-pirre för några veckor sedan hade du kunnat få skicka hit lite snö, men nu vill jag ha vår istället. Jag använder inte min hårtork så mycket. Ska jag skicka den så du kan gå ut och smälta snö?