Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle säga att övre är rätsidan, men att man kan ha vilket som.Vilken är egentligen rätsidan? Över eller under?
Visa bifogad fil 85933
Vart har du fått tag i dem? Funderar på att beställa och sätta på mina grejer medSå nöjd med mina namnlappar!
Visa bifogad fil 85930
Wonderlabel. Det tog ett bra tag att få hem men det är fin kvalitet!Vart har du fått tag i dem? Funderar på att beställa och sätta på mina grejer med
Jag har en singer overlock och det är viktigt att trådarna är i rätt riktning även efter nålarna att de liksom överlagrar varandra rätt så att säga, annars går de av hela tiden.Min overlock är dum! Den har börjat bråka och gör hoppstygn ibland och har av ena nåltråden, alternativt får den att hoppa ur nålen. Jag har en billig maskin, så jag är inte förvånad. Bara less. Den skötte sig i dryg 2 år iaf! Kanske dags att önska mig en ny i födelsedagspresent?
Just nu blev jag sur på den då jag höll på med det sista på den blåa enhörningströjan men den bråkade för mycket så jag gav upp.
(Den fick nyss nya nålar och är korrekt trädd och tråden är ordentligt "tandtrådad" ner mellan brickorna)
Kanske går att lämna in på service bara? När min maskin var bråkig förut, hoppade över stygn och var allmänt tokig så räckte det med att göra rent den och ha på symaskinsolja.Min overlock är dum! Den har börjat bråka och gör hoppstygn ibland och har av ena nåltråden, alternativt får den att hoppa ur nålen. Jag har en billig maskin, så jag är inte förvånad. Bara less. Den skötte sig i dryg 2 år iaf! Kanske dags att önska mig en ny i födelsedagspresent?
Just nu blev jag sur på den då jag höll på med det sista på den blåa enhörningströjan men den bråkade för mycket så jag gav upp.
(Den fick nyss nya nålar och är korrekt trädd och tråden är ordentligt "tandtrådad" ner mellan brickorna)
Shit, behöver man verkligen skriva ut alla 50 sidor? Tänker att det brukar bli mindre om beroende på "modell".Sitter och dreglar över en projektor. Suck. Om jag hade pengar.. Tänkte sy en baddräkt (Racerback wrap från Ellie and Mac) men den är på 50 sidor och det har jag ingen lust att skriva ut och pussla ihop. Inte just nu i varje fall.
Jag har inte kollat så noga, men det verkar som att i princip alla sidor behövs. Helt galet!Shit, behöver man verkligen skriva ut alla 50 sidor? Tänker att det brukar bli mindre om beroende på "modell".
Jag köpte min vivimage för 1600 kr tror jag. Helt klart värt det.
Jag borde verkligen ta tag i det där med bh sömnaden igen jag ledsnade ur när jag aldrig fick till det, oavsett mönster (jag har bland annat Angie's twin från bwear) så överväger att prova rita eget. Har en hel (3 lådor 80 bredd) malm byrå med bara material till det. Har säkert 20 kompletta material kit från bwearNu har jag beställt mönster och material till Jessicas twin bh från b-wear. Det är en bygelbh, får se om jag kan få till det så jag har en bekväm lite mer uppstyrd bh som komplement till mina mjukisar som jag annars syr.
Jag bor för trångt för att bara ha tyg för lustens skull. Men jag har två projekt som ska vara klara till vecka 32.Jag vill shoppa tyg! Jag har massor, men man kan inte ha för mycket väl? Inspirationen att faktiskt sy är fortfarande på noll..
Jag bor för trångt för att bara ha tyg för lustens skull. Men jag har två projekt som ska vara klara till vecka 32.