Det blir nästan en pervers njutningExakt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir nästan en pervers njutningExakt
Vården fortsätter att leverera idag! En kopia på en remiss skickad till en sjukgymnast och en inbokad magnetröntgen i april. Den senare trodde jag inte att jag skulle få förrän om ett år, men nu skulle det nog till och med tas fler bilder än innan. Kommer ta hundra år antar jag, men jag är nöjd!
Härligt att höra! Hoppas medicinen funkar bra också!
Hahaha jaDet blir nästan en pervers njutning
Jobbar hemifrån men inväntar mest att skatteverket ska leverera domen.
04:55 och vi har mars månad som ska vara vår, en människa går på gatan och ylar Sankta Lucia det måste vara en demonstration mot snöandet?
Nu ringde killen från posten igen och sa att han har lagt mitt paket och resterande post i hästsläpet så det inte ska snöa på grejerna. Gulligt!
Jag fick också den erfarenheten för ett tag sedan då jag fick ett väldigt skrymmande brev av modell skokartong som inte fick plats i min brevlåda. Brevbäraren knackade på hos mig och levererade denna samt annan post som skulle till mig.Ibland lyckas posten! Kul att läsa nåt positivt
Man vet att man är ganska hjärntrött (eller kanske bara destruktiv ) när man häller diskmedel i kaffet.
Märkte du det innan du smakat eller efter?