Symptom som går över?

Z

ZorroLouise

Jag har lyckats hålla mig relativt icke-illamående än så länge. (är i vecka 9) men har haft ont i brösten ända sedan BIM.

En liten fråga för er som gått lite längre: Kommer brösten sluta att göra ont under tiden eller kommer det att vara hela graviditeten?

Tänkte att eftersom illamåendet enligt vad jag läst ofta går över efter ett tag.

Sv: Symptom som går över?

Mina bröst gjorde ont till och från men tyvärr så slapp jag inte illamåendet. Jag mådde illa hela tiden och slutade inte kräkas förens dagen efter förlossning. Jag kräktes tom på dagen för förlossningen :crazy:

Det är individuellt.
Sj hade jag mest bara spänningar i början, sedan har det gjort ont i perioder.
Men det bör ju göra ont när brösten växer och mjölkproduktionen ska förberedas.
Lägg nåt varmt, typ vetekudde på titsen så känns det lite bättre iaf för stunden ;)

HEJ!

Mina bröst slutade ömma efter några veckor, men de blev ju rätt stora efter hand som grav pågick :o
Illamåendet slutade helt efter vecka 13 och kom inte tillbaka, däremot började halsbrännan istället och den höll i sig till förlossningen!
Det är nog vanligt att gravsymptom kommer och går...

Ömma bröst var mitt enda graviditetssymptom faktiskt , men jag trodde det var en tumör eller ngt (mest ont i ena bröstet nämligen). :p

Men det släppte efter kanske ett par veckor sen har jag inte kännt ngt mer alls i börsten.

Hihi, "tumören" satt lite längre ner bara :p.
Tur att du snart blir fri tumören, har hört att de kan vara väldigt gulliga på utsidan :love::D;)

Hihi, "tumören" satt lite längre ner bara :p.
Tur att du snart blir fri tumören, har hört att de kan vara väldigt gulliga på utsidan :love::D;)

:rofl: Ja det var ju en ganska trevlig överraskning när man insåg att det var ngt i magen i stället. Och jaaa min bebis kommer vara den allra gulligaste också ;)

Samma för mig, båda graviditeterna. I början hade jag så ont att jag inte kunde äta. Nu gör de bara ont ibland, men så har de vuxit 3 kupstorlekar på 10 veckor oxå ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 552
Senast: fixi
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 367
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 790
Senast: Jahaja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 193

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Extremt het häst
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Bildtråd

Omröstningar