Sv: Sy egna hästgrejer nr 5
*kl*
Kan ni som skriver "kan du pm:a mig?" och "jag pm:ar dig" bara lägga ner den verksamheten?
Den ni skickar till lär märka det ändå, och vill ni ha ett pm om något - då kan ni skicka ett pm till personen och fråga det ni undrar över.
Det ser så tråkigt ut när det är flera inlägg i rad som bara handlar om att folk vill ha/skickar pm och tråden blir så onödigt lång.
Likaså alla inlägg med "gud vad snygg", visst - det är jätteroligt för den som gjort det att få höra sånt. Men att bara skriva det i sitt inlägg gör också att tråden blir flera kilometer lång jättefort, så lägg till lite text (t.ex. "hur gjorde du det där?", "vilket material har du använt?", "vad använde du för mönster?" eller skicka berömmet i ett pm - så får vi en tråd som är lätt att kolla igenom, där vi får se många fina saker och läsa intressanta grejer.
Hoppas att ni inte blir allt för irriterade på mig nu
Alltså:
Ska du skicka ett pm: gör det, skriv inte
Vill du ha ett pm: skicka ett pm till personen du vill veta något av, så får du säkert ett svar tillbaka
Har du tillverkat något, vill ge konstruktiv kritik, undrar över hur något är tillverkat m.m.: skriv ett inlägg
Tycker du att något är fint, och inte har något mer att säga: skicka hellre i ett pm
I tråden vill vi ju ha massa bilder på era kreaktioner, beskrivningar av hur ni har gjort, konstruktiv kritik, idéer på vad som kan tillverkas och liknande. Keep up the good work