Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu fattar jag ingenting av din motivering, men Swenska är inte bra nog för den verkar det som.Eftersom flera skriker här så undrar jag om det finns något jag borde uppfatta.
Alexandra_Zazzi ändrar sin röst till Mys-Ernst för att räddningsaktionen som tydligen inte är en räddningsaktion lika gärna binder honom vid brottet sas.
Desperata åtgärder är antingen initierat av ondelse eller viktigt god. Hälsningar Kinesiska Muren
Precis, jag kanske skulle formulerat det som varför är den som röstar på dig skum. Det var just motiveringen som är intressant. Fick fel för mig vem du riktade dig till.Svaret är ju till @Mys-Ernst ?
mina tankar utifrån hur jag läser leken så vill jag sortera bort
Faktiskt BSF ( men där har jag inga belägg för det - bara en känsla ) och mina känslor kan vara all over the place- så tja ....
Mys_Ernst känns .. mysig och känns också som jag vill iaf idag sortera bort honom i en ekologisk kompost - kan ha tvärfel här dock - brasklapp!
bollen__ känns också vettig -men bara det borde betad att hon är ond- hon har orsakat många stekpannor i mitt huvud AJAJAJ!!!!
övriga hamnar i en samlad grupp antingen onda eller förvirrade goda
Fast det var ju inte mig du frågade? Rikta dig till @hemlig istället.Precis, jag kanske skulle formulerat det som varför är den som röstar på dig skum. Det var just motiveringen som är intressant. Fick fel för mig vem du riktade dig till.
Bara du röstar i tid..
Vad fan ska jag rösta på idag?
En ulv
Hoppas du inte är en timme fel åt andra hållet idag?