Sveriges Mästerkock - Ulvlek

Men hjälp här går det undan. Alltså jag tror faktiskt att ni är fel ute - jag tror inte det var en räddningsaktion av ankan. Och jag TROR att vi kanske kan hitta ulvarna i de som väljer att rösta på det lätta bytet! :idea:
JAmen jag är helt villig att ändra min röst men jag behöver nåt vettigt att gå på?
Jag funderade på att lägga min röst på Ernst men det är ju med samma teori?

Bollen__ och Muren diskuterar trollpackans krafter.
Muren har ett annorlunda sätt att skriva, att nämna sig själv i tredje person (säger man person om en mur?). Ett sätt att förvilla? Muren har fastnar väldigt på AAs sena röst. Jag tänker att det vore väl uppseendeväckande för en ulv att ändra sin röst så precis i första DL redan. En ulv vill väl hellre smyga med än sticka ut?

Muren har ett annorlunda sätt att skriva, att nämna sig själv i tredje person (säger man person om en mur?). Ett sätt att förvilla? Muren har fastnar väldigt på AAs sena röst. Jag tänker att det vore väl uppseendeväckande för en ulv att ändra sin röst så precis i första DL redan. En ulv vill väl hellre smyga med än sticka ut?
menar du med detta att du ändrat åsikt sedan igår :idea: bara så jag följer dina tankar

? Hur kan du komma fram till att detta? Jag har nämnt att det är för utstickande och väl förvirrat av Ankan så det känns osannolikt att hon är ond

Eftersom flera skriker här så undrar jag om det finns något jag borde uppfatta.

Alexandra_Zazzi ändrar sin röst till Mys-Ernst för att räddningsaktionen som tydligen inte är en räddningsaktion lika gärna binder honom vid brottet sas.

Ok, måste lägga en röst även om det är jäkligt svagt underlag. Donald Trump har ju twittrat mer än lagat mat och analyserat och har inte stuckit ut så mycket. Muren la en tidig röst där vilket känns skumt om det skulle vara två onda.

Sedan dök dock både hemlig och FarmenQristina upp med andemeningen att de skulle vilja rösta ut Trump, men valde andra alternativ. Trump själv valde en enkel "hämndröst" tillbaka på Muren. Men hemlig är lite skum också för tilltaget att hoppa in och rösta först med hela spelplanen klar. Matte eller ej.

Misstänker en maskopi mellan hemlig - FQ - Trump (ja, det är som sagt svagt) med Paow som runner up.

Med den sena rösten som utslag i denna trio väljer Mys-Ernst att rösta på hemlig
Du såg verkligen skummaste ut i mina ögon igår. Rösten på mig idag gör ju inte saken bättre.

20.25 Paow röstar på Mys-Ernst
21.14 Blacksmithfarm röstar på Anna Anka
21.15 MysErnst att rösta på hemlig
21.20 Donald Trump röstar på Alexandra_Zassi

21.21 Alexandra_Zazzi röstar på AnnaAnka
21.22 Kinesiska Muren röstar på Alexandra_Zassi
21.46 Alexandra_Zazzi ändrar sin röst till Mys_Ernst
FarmenQristina röstar på AnnaAnka
Mys-Ernst 2
Alexandra Zazzi 2
AnnaAnka 2
Hemlig 1