Sveriges Mästerkock - Ulvlek

Ok, måste lägga en röst även om det är jäkligt svagt underlag. Donald Trump har ju twittrat mer än lagat mat och analyserat och har inte stuckit ut så mycket. Muren la en tidig röst där vilket känns skumt om det skulle vara två onda.

Sedan dök dock både hemlig och FarmenQristina upp med andemeningen att de skulle vilja rösta ut Trump, men valde andra alternativ. Trump själv valde en enkel "hämndröst" tillbaka på Muren. Men hemlig är lite skum också för tilltaget att hoppa in och rösta först med hela spelplanen klar. Matte eller ej.

Misstänker en maskopi mellan hemlig - FQ - Trump (ja, det är som sagt svagt) med Paow som runner up.

Med den sena rösten som utslag i denna trio väljer Mys-Ernst att rösta på hemlig

Åhå en röst med en blondins motivering. Konstigt att välja bort Ankan själv som uppmärksammats redan.

Jag tycker allt att blondin AnnaAnka är lite väl uppseendeväckande och vågar som en feg gammal mur inte tänka tanken fullt ut att hon bedrev en räddningsaktion. Därav avvaktande med både AnnaAnka och Mys-Ernst för stunden.

Mina funderingar går mot Mandelmanns banemän där Ankan förvisso är med.
Jag tänker lite att jag nästan vill syna Ankan för då tror jag vi får svar om både Ernst och hemlig?
Du får gärna kika på mig, min andraröst var mest för att jag tycker det är öken när alla röstar på varsin och det blir lottning. ;)

Ok, måste lägga en röst även om det är jäkligt svagt underlag. Donald Trump har ju twittrat mer än lagat mat och analyserat och har inte stuckit ut så mycket. Muren la en tidig röst där vilket känns skumt om det skulle vara två onda.

Sedan dök dock både hemlig och FarmenQristina upp med andemeningen att de skulle vilja rösta ut Trump, men valde andra alternativ. Trump själv valde en enkel "hämndröst" tillbaka på Muren. Men hemlig är lite skum också för tilltaget att hoppa in och rösta först med hela spelplanen klar. Matte eller ej.

Misstänker en maskopi mellan hemlig - FQ - Trump (ja, det är som sagt svagt) med Paow som runner up.

Med den sena rösten som utslag i denna trio väljer Mys-Ernst att rösta på hemlig
Tycker du inte att det borde finnas mer att gå på än en sen röst pga (som det verkar) irl?

Röstlista DL1 KL 22

18.33 Kinesiska Muren röstar på Donald Trump
20:01 Mys-Ernst röstar på paow
20:03 paow röstar på hemlig
20:19 Blacksmithfarm röstar på Mys-Ernst
20.27 Cruella_DeVil röstar på AnnaAnka
20.32 bollen__ röstar på Cruella_DeVil

20.41 AnnaAnka röster på Blacksmithfarm
21.08 Donald röstar på kinesiska muren.
21.17 Mandelman röstar på AnnaAnka
21.30 FarmenQristina röstar på Mandelman
21.35 mandelman ändrar sin röst till FarmenQristina
21.42 Alexandra_Zazzi röstar på Mandelman
21.59 hemlig röstar på Mys_Ernst
22.00 AnnaAnka ändrar röst till Mandelman

Mandelman - bybo
Cruella_Devil - borgmästare

Sen har vi röstlistan, men erfarenhet av onda i DL 1 är att de om möjligt röstar sent så de inte råkar rösta ut en av de sina och för att bevaka lite. Inte att de alltid röstar sist men sällan har många av dem lag sin röst tidigt. Enligt den teorin så har vi

kandidaterna hemlig, Alexandra Zazzi och kanske Qristina, här sticker Alexandra ut och lägger en andraröst på bevisligt goda mandelman. Kan de vara en ond som inte vill ha en lottning mellan alla? och väljer att rösta på en god?

Jag tror jag fastnar för den teorin.

Donald Trump röstar på Alexandra_Zazzi

Äsch, jag kan inte sitta vid datorn i mer än 5 min i taget typ och vill ha röstat i vettig tid.

Alexandra_Zazzi röstar på AnnaAnka för att jag tycker röständringen var iögonenfallande på ett sätt som inte är likt henne, hon borde haft koll på packans DL och BM nämner hon inte förrän idag.
Jag hoppas hon är ulv för då faller min röst på Ernst imorgon och jag tror då också att jag kan lägga hemlig åt sidan.

Du menar @FarmenQristina och @Alexandra_Zazzi ?:)

Röstlista DL1 KL 22

Mandelman - bybo
Korrekt. Jag funderar på dem. Och funderar. Bägge må vara än det ena än det andra eller så är bägge samma.

Rösterna på den stackars mandelmannen kom sent det förbryllar mig en aning.

Kinesiska muren röstar på AlexandraZazzi med anledning av hennes andraröst på Mandelmannen samt den sena tidpunkten och att fåtalet var kvar att rösta. Ville hon säkra att en god fick lämna mån tro?

Röstlista DL1 KL 22

Mandelman - bybo

Sen har vi röstlistan, men erfarenhet av onda i DL 1 är att de om möjligt röstar sent så de inte råkar rösta ut en av de sina och för att bevaka lite. Inte att de alltid röstar sist men sällan har många av dem lag sin röst tidigt. Enligt den teorin så har vi

kandidaterna hemlig, Alexandra Zazzi och kanske Qristina, här sticker Alexandra ut och lägger en andraröst på bevisligt goda mandelman. Kan de vara en ond som inte vill ha en lottning mellan alla? och väljer att rösta på en god?

Jag tror jag fastnar för den teorin.

Hade jag varit ond hade jag nog kanske inte valt att lägga just en andraröst i DL1 för de tenderar ju att skärskådas + bli underlag för väldigt enkla röster DL2...

Äsch, jag kan inte sitta vid datorn i mer än 5 min i taget typ och vill ha röstat i vettig tid.

Alexandra_Zazzi röstar på AnnaAnka för att jag tycker röständringen var iögonenfallande på ett sätt som inte är likt henne, hon borde haft koll på packans DL och BM nämner hon inte förrän idag.
Jag hoppas hon är ulv för då faller min röst på Ernst imorgon och jag tror då också att jag kan lägga hemlig åt sidan.

Åhå jag håller med om slarvigheter från Ankan och noterar att hon inte funderat på borgmästaren förrän efter påminnelse. Gör dessa misstag någon nödvändigtvis ond? Skum - ja. Ond ?

Korrekt. Jag funderar på dem. Och funderar. Bägge må vara än det ena än det andra eller så är bägge samma.

Rösterna på den stackars mandelmannen kom sent det förbryllar mig en aning.

Kinesiska muren röstar på AlexandraZazzi med anledning av hennes andraröst på Mandelmannen samt den sena tidpunkten och att fåtalet var kvar att rösta. Ville hon säkra att en god fick lämna mån tro?

Jag la en förstaröst med 30 min kvar. Kan inte tycka det är jättesent?

Röstar nu jag med så det är gjort.

Tycker den som känns skummast just nu är ankan. Hennes röständring och missar runt goda roller gör mig misstänksam. Och enligt devisen ser det ut som en ulv och så vidare...

FarmenQristina röstar på Anna Anka

Paow röstar på Mys-Ernst
Blacksmithfarm röstar på Anna Anka
Mys-Ernst att rösta på hemlig
Alexandra_Zazzi röstar på AnnaAnka
Kinesiska muren röstar på AlexandraZazzi
FarmenQristina röstar på Anna Anka

jag tror detta är korrekt lista ?

Jag känner bara WTF???

Jag har 3 röster
hemlig 1
Alexandra zazzi 2
mysernst 1

Men hjälp här går det undan. Alltså jag tror faktiskt att ni är fel ute - jag tror inte det var en räddningsaktion av ankan. Och jag TROR att vi kanske kan hitta ulvarna i de som väljer att rösta på det lätta bytet! :idea:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare
  • 07:or del 23
  • Föl 2023

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka