Absolut, kom förbi bara! Nu har du ju inte sååå långt längre!Asså först när ja läste trodde ja du pratade om dina egna ben.
Men de lät sjukt gott för en bakisbrud, bjuder du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut, kom förbi bara! Nu har du ju inte sååå långt längre!Asså först när ja läste trodde ja du pratade om dina egna ben.
Men de lät sjukt gott för en bakisbrud, bjuder du?
Så du menar att du inte vet vart du har mig?F ö så tycker jag precis som igår att @AnnaAnka s röständring var uppseendeväckande - hon kan vara en ond som vill rädda sin kollega @Mys-Ernst (även om hon säger att hon inte såg @hemlig s röst så håller jag det inte för osannolikt att hon hade en plan) men hon kan också ha en viktig god roll (hon har setts göra något liknande som sitt alter ego) men just för att hon gjort så tidigare så kan hon lika gärna ha gjort tvärtom bara för att.
OM nu Ankan och Ernst är i lyan torde dock hemlig inte vara det för det känns däremot rätt osannolikt att lägga upp en kollega till lottning i elfte timmen.
Jaja - ingen hemlighet alls ju
NäJaja - ingen hemlighet alls ju
Alltså det här med frukost som tema var visst inte helt genomtänkt. Anna Anka deklarerade högljutt att hon minsann inte äter frukost! Paow började leka med baguetten samtidigt som hon åt direkt ur en påse med ostbågar. BlacksmithFarm av alla människor stannade kvar på hotellrummet och deklarerade att hon ville ha frukost på sängen. Endast Mys-Ernst tog uppgiften på allvar och snodde ihop sin berömda frukostmüsli som han bjöd de lättade domarna på.
Snart dags för elimineringstävling!
Alltså det här med frukost som tema var visst inte helt genomtänkt. Anna Anka deklarerade högljutt att hon minsann inte äter frukost! Paow började leka med baguetten samtidigt som hon åt direkt ur en påse med ostbågar. BlacksmithFarm av alla människor stannade kvar på hotellrummet och deklarerade att hon ville ha frukost på sängen. Endast Mys-Ernst tog uppgiften på allvar och snodde ihop sin berömda frukostmüsli som han bjöd de lättade domarna på.
Klart frukosten ska va på sängen. Var annars?
Jag vill härmed bestämt förneka att jag inte äta frukostSnart dags för den första immunitetsutmaning*
Kvällens tema är mycket logiskt dagens viktigaste mål - frukost!
Deltagarna har tillgång till hela skafferiet, samt valde delar av ICAs brödavdelning - för ingen förväntar sig väl att deltagarna kan baka eget.....
Och innan ni frågar:
*nej ingen immunitet kommer delas ut i leken förutom de som redan finns upptagna i rollistan
Endast Mys-Ernst tog uppgiften på allvar och snodde ihop sin berömda frukostmüsli som han bjöd de lättade domarna på.
JAG har inga problem med det... men deltagarna kanske har
Jag har föreslagit för LL att hon i framtiden ska ha dag DL 18, 21 och 00. Natt DL kan vara en kvart efter dag dl. Vår LL har iallafall inte sagt nej.
LL är allsmäktigJAG har inga problem med det... men deltagarna kanske har
.
Det slår mig att AnnAnka enbart är orolig för Trollpackan (dessutum i fel kontext)och inte att den högvördige borgmästaren skulle ha lagt in en extraröst.Jag har liksom inte glömt bort att det finns en trollpacka som kan ställa till det virrig på tider - åh jo det kan jag vara. men not so much på rollerna och hur de påverkar spelet (för det mesta) så för att säkerställa att jag INTE åker i denna lynchen så ser jag till att jag har mer än en rösts marginal (för någon röst kan vara trollad!)
därför AnnaAnka ändrar röst till Mandelman för att rädda mig själv
häpp tänk igen - har redan skrivit om detDet slår mig att AnnAnka enbart är orolig för Trollpackan (dessutum i fel kontext)och inte att den högvördige borgmästaren skulle ha lagt in en extraröst.
Röständeingen som är uppseendeväckande på fler än ett vis alltså
Men jag hade även borgmästaren i huvudet -som ju nu faktiskt Cruella De_Vil visade sig vara (vilket jag absolut inte hade någon aning om igår!) Men därför jag ville se till att att faktiskt lägga en tredjeröst igår - bara för säkerhets skull