Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tipset om Boda Gård!I Härnösand finns Boda Gård som gör glass på mjölk från deras fjällko.
Vi har även Gånsvik choklad som förutom praliner även gör glass.
Båda gör mycket god glass!
Ja!Tack för tipset om Boda Gård!
Är det ett mysigt ställe också förutom glassen?
Kollade upp det lite mer och nu har vi planerat in ett besök där nästa vecka. Roligt!
Hjortkvarn en bit från Pålsboda?Go Glass i Hjortkvarn är den bästa glassen
Fin miljö men jag var inte så imponerad av glassen. Inte partner heller, så förstår inte hajpen. Vi var där när det var alldeles nyöppnat, kanske fick de inte till det i början?Jag har ännu inte lyckats komma till Olaols Gelato i Gladsax (Österlen) när det har varit öppet och inte galen kö - men om det är hälften så bra som sitt rykte är det väldigt bra!
Har inte heller smakat glassen men han som gör den är jättetrevlig (det lilla jag träffat honom ). Hann vara god vän med hans pappa ett tag då våra hundar gillade varandra.Grädda i Åre. Jag har inte smakat den eftersom jag är vegan men alla andra älskar den. Har för mig de vunnit några priser för den glassen.
Jag vet dock inte när de öppnar glassförsäljningen, de hade öppet en dag på morsdag. Men de brukar gå ut med info på Instagram.Kollade upp det lite mer och nu har vi planerat in ett besök där nästa vecka. Roligt!
Ska hålla koll där då.Jag vet dock inte när de öppnar glassförsäljningen, de hade öppet en dag på morsdag. Men de brukar gå ut med info på Instagram.
Intressant - vi får försöka att komma dit någon gång i år och kolla, jag rapporterarFin miljö men jag var inte så imponerad av glassen. Inte partner heller, så förstår inte hajpen. Vi var där när det var alldeles nyöppnat, kanske fick de inte till det i början?
Ja helt galet! Men jag sitter gärna en stund vid Guteglass mjukglassbar precis över creperietGlassmagasinet i Visby måste ju nämnas här. Dock alltid enormt mycket folk och rätt dyrt - men utbudet är ENORMT!
Bondens glasskivan på Väddö, strax utanför Älmsta.
Japp håller med @Fille Mycket god glass som man kan köpa med sig.Hjortkvarn en bit från Pålsboda?