Svenska mässan-Eurohorse?

Sandri

Trådstartare
Detta känns som en liten dum fråga. Men vet man inte så är det klart att man måste fråga! ;)

Har ju inte varit intresserad av distans tidigare som jag är nu så därför vet jag inte.

Men finns det några distanssaker att köpa på mässan under gbg horse show?:)

Sv: Svenska mässan-Eurohorse?

Ja, Tors*on brukar vara där... (bomlösa sadlar och lite diverse grejer... StudOne ridbyxor bla...).

...sen kan man kanske hitta lite prylar som kan vara bra hos en del andra... :D Fast visst är Eurohorse ganska färgat av dressyr och hoppningsinriktningarna såklart...! Men det är ju så galet kul ändå - bara att se vilken uppsjö prylar det finns öht!!! :devil:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Igår besökte vi Eurohorse på Gothenburg Horse Show och frågade besökarna vad de tyckte om mässan.
Svar
0
· Visningar
170
Senast: Gunnar
·
Samhälle Att Northvolt inte går så bra köper jag fullt pga att upplägget inte varit helt genomtänkt men det blir billigt att köpa för någon annan...
2
Svar
34
· Visningar
1 814
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 656
Senast: Capybara
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 642
Senast: morgaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar