Svenska Hollywoodfruarna (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker sig också på en liten sammanfattning av leken. Påstår att jag säger att jag är villig att anta att det är just 4 onda, vilket jag inte gjort. 4 +/-1 var vad jag skrev. Q resonerar också lite kring fårulven och vilka effekter hens hemliga röst kan få. Tycker också att Mirtai kommit med lite dåligt med analyser i sin sammanställning.
måste ändå svara på detta:
Måste ju börja någonstans.

12 deltagare.

6 namngivna goda roller + bybor. Så minst 7 goda antar jag. Eller ja, med tanke på vinstvillkoren vill jag ju ogärna tro att det är färre än 7 ändå.

2 namngivna onda + ulv(ar)

1/3 av 12 är 4. Det skulle betyda två (vanliga) ulvar och således två bybor. (+/-1).
vilket jag faktiskt tolkade som att 1/3 borde vara det man ska räkna med men ja jag ser att du skriver att +- 1 så är med på det :)

Påstår att jag säger att jag är villig att anta att det är just 4 onda, vilket jag inte gjort.
det har å andra sidan inte JAG påstått- mer att jag uppfattade det som ett inlägg av dig innan då jag tyckte att du fastslog att det borde vara en "perfekt" 1/3 onda - som sagt har inte tid att vara inne 24/7 men om något så kan det ge iaf nåt hur jag uppfattar saker

Molle röstar på Q4, för att jag känner mig ensam och vill ha sällskap i baren. Får det vara en öl? Eller kanske en drink?

:love:
du vet mina svagheter:D ro hit en öl !!!:up: *knäpper med fingrarna* hey barterndern !!! en STOOOOR Stark lager :D
men du vill inte se en Q med drink i kroppen ( jag tål inte starka % - capice ? :D )

:love:
du vet mina svagheter:D ro hit en öl !!!:up: *knäpper med fingrarna* hey barterndern !!! en STOOOOR Stark lager :D
men du vill inte se en Q med drink i kroppen ( jag tål inte starka % - capice ? :D )
export_hell_seidel_steiner-oel.jpg

måste ändå svara på detta:

vilket jag faktiskt tolkade som att 1/3 borde vara det man ska räkna med men ja jag ser att du skriver att +- 1 så är med på det :)

det har å andra sidan inte JAG påstått- mer att jag uppfattade det som ett inlägg av dig innan då jag tyckte att du fastslog att det borde vara en "perfekt" 1/3 onda - som sagt har inte tid att vara inne 24/7 men om något så kan det ge iaf nåt hur jag uppfattar saker
Men du säger ju att du är inte lika villig som jag att anta att det är den perfekta tredjedelen. Och jag har aldrig fastlagda att det "måste" vara så. Det är ju inte så att jag gått in och ändrat i mitt inlägg du reagerade på utan det där med +/-1 stod med redan från början. Inget du heller behöver vara inne 24/7 för att se, det fanns som sagt i det inlägg du redan hade läst.

På det stora hela är det ändå en bagatell vilket du tror. Det har knappast med din roll att göra. Jag vet att du gillar att räkna högt på antal ulvar oavsett.

Men du säger ju att du är inte lika villig som jag att anta att det är den perfekta tredjedelen. Och jag har aldrig fastlagda att det "måste" vara så. Det är ju inte så att jag gått in och ändrat i mitt inlägg du reagerade på utan det där med +/-1 stod med redan från början. Inget du heller behöver vara inne 24/7 för att se, det fanns som sagt i det inlägg du redan hade läst.

På det stora hela är det ändå en bagatell vilket du tror. Det har knappast med din roll att göra. Jag vet att du gillar att räkna högt på antal ulvar oavsett.
ok som jag ser det så är vi egentligen överrens? :)

Jag är villig att tro att det är fyra onda i leken om ni känner er osäkra eller så. :D

Det brukar ge sig, en ond i taget och så får vi hoppas att ulvarna käkar tjuven. :p

Hej flickor, jag är fortfarande mycket bekymrad över min tofs. Ingen annan verkar bry sig det minsta om den. Alla bara bryr sig om varann. Hur kul är det? Jag ser långa inlägg det ena efter det andra där det skrivs om alla deltagare. Och INGEN bryr sig om min tofs. Det är nästan oförskämt. Jag vet ju att det finns några riktiga falkspelare bland alla närvarande men hur ska JAG kunna veta villka? VA? Nåt smartass har räknat ut hur många de borde vara och det är säkert rätt. Jag är alldeles säker på att den som stulit tofsen tillhör det där gänget.

Jaha. Tänkte försöka få igång leken genom att lägga första rösten. Någon måste ju göra det.

Jag erkänner villigt att jag inte hittat något som väckt minsta misstanke än så länge. Jag har några i mun lista som i te bidragit med något alls till leken. Det är lockande att lägga rösten där.

Vi har bumpo som misstänker hemlig (kanske inte helt seriöst, men ändå) och hemlig som därför misstänker bumpo.

Vi har q som missade saker i min uträkning, men vi är ju egentligen överrens.

Och så har vi en grupp som ställt frågor kring rollerna.

Det är svårt, men jag får chansa.

Gunilla_Persson röstar på Emma_Andersson då hon efterlyser aktivitet från andra men inte bidrar själv. (Eller i alla fall väntar på mer input i leken). Där kan mycket möjligt dölja sig en hårig rackare som väntar på att andra ska ta initiativ.

Som sagt. Det finns inget att gå på.

Hej flickor, jag är fortfarande mycket bekymrad över min tofs. Ingen annan verkar bry sig det minsta om den. Alla bara bryr sig om varann. Hur kul är det? Jag ser långa inlägg det ena efter det andra där det skrivs om alla deltagare. Och INGEN bryr sig om min tofs. Det är nästan oförskämt. Jag vet ju att det finns några riktiga falkspelare bland alla närvarande men hur ska JAG kunna veta villka? VA? Nåt smartass har räknat ut hur många de borde vara och det är säkert rätt. Jag är alldeles säker på att den som stulit tofsen tillhör det där gänget.
Va, jag har inte ens varit här!
Och beskyllningarna om tofsen, nej vet du vad :devil:.

(kom här lilla Tassel så går vi)

Det blev lite kris här i stallet. En flicka ramlade av och skadade sig lite så jag blev väldigt försenad och kom precis hem och måste åka till jobbet om 10 minuter, har försökt gå igenom leken men hittar inget mer än Marias Tofs?

Jag är ledsen för en skitröst Maria men det blev lite kris och jag måste få iväg en röst

Emma Andersson röstar på Maria Montazami

Då hennes tofs på villovägar kan vara en signal till lyan

*sorry*

näää
jag målar om och möblerar mitt nya hus så jag är rätt fokuserad på det :D
Jag är lite förtvivlad också över den lilla mängd inlägg som inkommit sedan jag senast skrev
Hade velat haft mer att gå på.....
DL kl 21.30 va det va? så får helt enkelt kika in igen och se om det hänt något mera
Det är fö helt ok att rösta på mig av vilken random anledning alls om ingen hittar något bättre
Jag renoverar huset för fullt och det var verkligen på fullaste ( eh nyktraste ? O_o) allvar jag skrev det att det blir typ 5 inlägg om dagen från mig....

Noterar att Q tycker dt är okej att rösta på henne. Känns väldigt olikt henne. Q brukar snarare bli lätt manisk (:angel:) när hon är i fara. Vet inte vad det sägwr om henne men noterar iaf

Men Emma_Andersson - skämmes!
Jag kan väl inte rå får att min tofs är borta? Det var inte MITT påfund att den försvann. Det var värdinnorna som noterade det redan från allra första stund (om du är läskunnig så står det i första inlägget) och ja, sammanbrott blir det när sånt händer - men att bli anklagad för att JAG petite moi skulle signalera till någon för någon annans påfund gör mig oerhört ledsen. :down::cry::cry:. Däremot så tror jag just för stunden att du inte är så billig att du pekar på mig bara för att du själv har snott tofsen eller tillhör det där opålitliga gänget. Faktiskt så tror jag inte det just nu i allafall. Eller så har jag fel. Men GP har väl redan trott ont om dig

Noterar att Q tycker dt är okej att rösta på henne. Känns väldigt olikt henne. Q brukar snarare bli lätt manisk (:angel:) när hon är i fara. Vet inte vad det sägwr om henne men noterar iaf
Kan vara att jag har tidsbrist PÅRIKTIGT ? ( sorry för skrik) men absolut - rösta ut mig om det är det enda som känns vettigt :)

Mirtai röstar på Gunilla_Persson

För jag tycker hon påstår att Q sagt saker som hon inte sagt. (Plus att det en en av få människor jag verkligen, verkligen inte tål :banghead: )

Röstlista dl 1 21:30

20:49 Gunilla_Persson röstar på Emma_Andersson
20:53 Emma Andersson röstar på Maria Montazami
21:03 Mirtai röstar på Gunilla_Persson

Emma: 1
Maria: 1
Gunilla: 1

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
44 316

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat