måste ändå svara på detta:Försöker sig också på en liten sammanfattning av leken. Påstår att jag säger att jag är villig att anta att det är just 4 onda, vilket jag inte gjort. 4 +/-1 var vad jag skrev. Q resonerar också lite kring fårulven och vilka effekter hens hemliga röst kan få. Tycker också att Mirtai kommit med lite dåligt med analyser i sin sammanställning.
vilket jag faktiskt tolkade som att 1/3 borde vara det man ska räkna med men ja jag ser att du skriver att +- 1 så är med på detMåste ju börja någonstans.
12 deltagare.
6 namngivna goda roller + bybor. Så minst 7 goda antar jag. Eller ja, med tanke på vinstvillkoren vill jag ju ogärna tro att det är färre än 7 ändå.
2 namngivna onda + ulv(ar)
1/3 av 12 är 4. Det skulle betyda två (vanliga) ulvar och således två bybor. (+/-1).
det har å andra sidan inte JAG påstått- mer att jag uppfattade det som ett inlägg av dig innan då jag tyckte att du fastslog att det borde vara en "perfekt" 1/3 onda - som sagt har inte tid att vara inne 24/7 men om något så kan det ge iaf nåt hur jag uppfattar sakerPåstår att jag säger att jag är villig att anta att det är just 4 onda, vilket jag inte gjort.