Svenska Hollywoodfruarna (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Röstlista dl 1 21:30

20:49 Gunilla_Persson röstar på Emma_Andersson
20:53 Emma Andersson röstar på Maria Montazami
21:03 Mirtai röstar på Gunilla_Persson
21:08 MariaMontazami röstar på AnnaAnka
21:08 Agnesnicolewinter röstar på quarter4ever
21:14 hemlig röstar på quarter4ever
21:14 Cruella_Devil röstar på Emma_Andersson
21:16 Snurrfian röstar på hemlig

Emma: 2
Maria: 1
Gunilla: 1
AnnaAnka:1
quarter4ever: 2
Hemlig: 1

Noterar att q säger att vi får rösta ut henne och funderar på om det är nåt som lyan kommit fram till.
Därav kommer min röst läggas så.

hemlig röstar på quarter4ever
Jag tror det är ganska osannolikt. Iallafall i första DL. Om de kommit fram till det. Borde de då inte ha skrivit det i lyan?

Hur tänker du nu? Du tror att lyan har kommit fram till att vi ska rösta ut Q och då gör du det? O_o Det här slog igång min ulvplingometer direkt!
Snurrfian röstar på hemlig eftersom jag tycker att hennes röstinlägg känns väldigt skumt, varför skulle vi göra som lyan vill?
Ja, om lyan kommit överrens om det och hon ingår där så är hon ju ulv, det är så jag tänker.

Noterar att q säger att vi får rösta ut henne och funderar på om det är nåt som lyan kommit fram till.
Därav kommer min röst läggas så.

hemlig röstar på quarter4ever
Hur menar du?
Tänker du att q ingår i lyan och att lyan bestämt att q ska röstas ut eller vad? Varför skulle de göra det?

Vart ska du resa? :)
Fotoresa till Kenya 15dgr m Brutus Östling fota bland annat "the Great Migration" :) :bump::bump:
Migration_kenya_extrainsatt.jpg

Men då finns det ju ingen anledning för @quarter4ever att skriva att det är ok att rösta på henne? Alibiröster behöver hon väl inte uppmana till om de pratat om det i lyan?

Alltså - det här blir bara snurrigt för mig men jag tror iofs inte att du nödvändigtvis behöver vara ulv för att komma med såna här långsökta teorier.
Alltså det är ju bara lekdeltagare som får hålla på och skriva teori... :angel:

Men då finns det ju ingen anledning för @quarter4ever att skriva att det är ok att rösta på henne? Alibiröster behöver hon väl inte uppmana till om de pratat om det i lyan?

Alltså - det här blir bara snurrigt för mig men jag tror iofs inte att du nödvändigtvis behöver vara ulv för att komma med såna här långsökta teorier.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
44 316

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka