Vart ska du resa?skriva packlistor
och inköpslistor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart ska du resa?skriva packlistor
och inköpslistor
Jag tror det är ganska osannolikt. Iallafall i första DL. Om de kommit fram till det. Borde de då inte ha skrivit det i lyan?Noterar att q säger att vi får rösta ut henne och funderar på om det är nåt som lyan kommit fram till.
Därav kommer min röst läggas så.
hemlig röstar på quarter4ever
Ja, om lyan kommit överrens om det och hon ingår där så är hon ju ulv, det är så jag tänker.Hur tänker du nu? Du tror att lyan har kommit fram till att vi ska rösta ut Q och då gör du det? Det här slog igång min ulvplingometer direkt!
Snurrfian röstar på hemlig eftersom jag tycker att hennes röstinlägg känns väldigt skumt, varför skulle vi göra som lyan vill?
Hur menar du?Noterar att q säger att vi får rösta ut henne och funderar på om det är nåt som lyan kommit fram till.
Därav kommer min röst läggas så.
hemlig röstar på quarter4ever
Med det resonemanget så anser du då att jag också skulle vara ulv?Ja, om lyan kommit överrens om det och hon ingår där så är hon ju ulv, det är så jag tänker.
Alibiröster.Hur menar du?
Tänker du att q ingår i lyan och att lyan bestämt att q ska röstas ut eller vad? Varför skulle de göra det?
Skrivit vad? De kanske har kommit överrens om att rösta ut q4 som en alibiröst. Så den som la första rösten på q4 kan alltså också vara en ulv.Jag tror det är ganska osannolikt. Iallafall i första DL. Om de kommit fram till det. Borde de då inte ha skrivit det i lyan?
Ja, det är mycket möjligt.Med det resonemanget så anser du då att jag också skulle vara ulv?
Fotoresa till Kenya 15dgr m Brutus Östling fota bland annat "the Great Migration"Vart ska du resa?
Fast hittills är det du och agnesnicolesmith som har röstat på henne, är ni två ulvar då eller?Ja, om lyan kommit överrens om det och hon ingår där så är hon ju ulv, det är så jag tänker.
Men då finns det ju ingen anledning för @quarter4ever att skriva att det är ok att rösta på henne? Alibiröster behöver hon väl inte uppmana till om de pratat om det i lyan?
Alltså - det här blir bara snurrigt för mig men jag tror iofs inte att du nödvändigtvis behöver vara ulv för att komma med såna här långsökta teorier.
Alltså det är ju bara lekdeltagare som får hålla på och skriva teori...Men då finns det ju ingen anledning för @quarter4ever att skriva att det är ok att rösta på henne? Alibiröster behöver hon väl inte uppmana till om de pratat om det i lyan?
Alltså - det här blir bara snurrigt för mig men jag tror iofs inte att du nödvändigtvis behöver vara ulv för att komma med såna här långsökta teorier.
Det är en sak att jag själv har svårt att komma ihåg mitt namn men ni andra får banne mig se till att få det rätt!Fast hittills är det du och agnesnicolesmith som har röstat på henne, är ni två ulvar då eller?
Varför ska vi när inte du kan?Det är en sak att jag själv har svårt att komma ihåg mitt namn men ni andra får banne mig se till att få det rätt!
Wow!Fotoresa till Kenya 15dgr m Brutus Östling fota bland annat "the Great Migration"
jag tror @Lobelia var först förra lekenJag är alltid först att blåsa mitt cover!