Ni är du lite förvirrad Lena du är inte med och leker och du heter LenaH. Vi kan det nu.Det är en sak att jag själv har svårt att komma ihåg mitt namn men ni andra får banne mig se till att få det rätt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni är du lite förvirrad Lena du är inte med och leker och du heter LenaH. Vi kan det nu.Det är en sak att jag själv har svårt att komma ihåg mitt namn men ni andra får banne mig se till att få det rätt!
jag veeeeet får fjärilar i magen bara jag tänker på resan
Det förstår jag. Det får jag också och det är ju inte ens jag som ska åka.jag veeeeet får fjärilar i magen bara jag tänker på resan
Visste att jag borde skrivit det i en annan färgBumpo röstar på hemlig iom att hon inte gillar tequila.
Hinner inte läsa hela leken.
jag tycker ändå att brunetter är högst suspekta
den däringa halvkvartingen verkar ändå ganska ärlig , trots att hon borde vara ute på prärien
så
AnnaAnka röstar på MariaMontezami
just ja, @Maria_Montazami verkar snart gå bärsärk över sin försvunna favorittofs el tassel el vad hon nu kallar den...Asså det är lite trist när man får både snyltgäster och en å annan paparazzi till festen. Snyltgäster kan man ju tolerera så länge de håller sig till både de oskrivna och föreskrivna reglerna men om de gör ngt klavertramp måste man ju statuera exempel - säkerhetsvakter: kan ni se till att den där bolmande och inrökta fejset försvinner från partyt tills det lärt sig att använda OT-färg i sina inlägg . Ja hon där borta - @FarmenQristina alltså.....
Vi verkar även ha råkat ut för något mindre trevligt här på festen... kanske inte en paparazzi men en partycrasher som aspolut inte har något på festen eller med svenska hollywoodfruar att göra.
Vänligen eskortera hemlig bort från festen... gärna till LAX och nästa plan till Sibirien... eller kanske Andra Chansen på Melodifestivalen
Hemlig var ulv
Sedan har vi ngn som låst in sig på toaletten alltför länge.... @IsabelAdrian dags att komma ut nu!!
xoxoxo
omg, förlåt förlåt! Jag var och handladeAsså det är lite trist när man får både snyltgäster och en å annan paparazzi till festen. Snyltgäster kan man ju tolerera så länge de håller sig till både de oskrivna och föreskrivna reglerna men om de gör ngt klavertramp måste man ju statuera exempel - säkerhetsvakter: kan ni se till att den där bolmande och inrökta fejset försvinner från partyt tills det lärt sig att använda OT-färg i sina inlägg . Ja hon där borta - @FarmenQristina alltså.....
Vi verkar även ha råkat ut för något mindre trevligt här på festen... kanske inte en paparazzi men en partycrasher som aspolut inte har något på festen eller med svenska hollywoodfruar att göra.
Vänligen eskortera hemlig bort från festen... gärna till LAX och nästa plan till Sibirien... eller kanske Andra Chansen på Melodifestivalen
Hemlig var ulv
Sedan har vi ngn som låst in sig på toaletten alltför länge.... @IsabelAdrian dags att komma ut nu!!
xoxoxo
jag hoppas att det var åtminstone på Rodeo Drive....omg, förlåt förlåt! Jag var och handlade
Bumpo som lade tredje rösten på Hemlig borde inte vara ulv. Eller möjligtvis fårulven?Ulv. Tveksam om Hemlig hade lagt en sådan röst på en kollega. Det borde innebära att Q inte är ulv. Men är det så lätt?