Svenska Hollywoodfruarna (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
ok har ju lovat mig själv att rösta "tidigt "
jag är inte säker på att @hemlig är ond , hon är fortfarande mycket noobie i mina ögon.Dock stivker det i mina ögon att hon har koll på ev alibiröster ?
quarter4ever röstar på hemlig
då jag tror att "kollen" kommer från en annan agenda än min... dvs koll har bara de som är onda .....

Röstlista dl 1 21:30

20:49 Gunilla_Persson röstar på Emma_Andersson
20:53 Emma Andersson röstar på Maria Montazami
21:03 Mirtai röstar på Gunilla_Persson
21:08 MariaMontazami röstar på AnnaAnka
21:08 Agnesnicolewinter röstar på quarter4ever
21:14 hemlig röstar på quarter4ever
21:14 Cruella_Devil röstar på Emma_Andersson
21:16 Snurrfian röstar på hemlig
21:27 quarter4ever röstar på hemlig

Emma: 2
Maria: 1
Gunilla: 1
AnnaAnka:1
quarter4ever: 2
Hemlig: 2

jag tycker ändå att brunetter är högst suspekta
den däringa halvkvartingen verkar ändå ganska ärlig , trots att hon borde vara ute på prärien

AnnaAnka röstar på MariaMontezami

Röstlista dl 1 21:30

20:49 Gunilla_Persson röstar på Emma_Andersson
20:53 Emma Andersson röstar på Maria Montazami
21:03 Mirtai röstar på Gunilla_Persson
21:08 MariaMontazami röstar på AnnaAnka
21:08 Agnesnicolewinter röstar på quarter4ever
21:14 hemlig röstar på quarter4ever
21:14 Cruella_Devil röstar på Emma_Andersson
21:16 Snurrfian röstar på hemlig
21:27 quarter4ever röstar på hemlig
21:30 AnnaAnka röstar på MariaMontezami
21:30 Bumpo röstar på hemlig

Emma: 2
Maria: 2
Gunilla: 1
AnnaAnka:1
quarter4ever: 2
Hemlig: 3

Asså det är lite trist när man får både snyltgäster och en å annan paparazzi till festen. Snyltgäster kan man ju tolerera så länge de håller sig till både de oskrivna och föreskrivna reglerna men om de gör ngt klavertramp måste man ju statuera exempel - säkerhetsvakter: kan ni se till att den där bolmande och inrökta fejset försvinner från partyt tills det lärt sig att använda OT-färg i sina inlägg :meh:. Ja hon där borta - @FarmenQristina alltså.....

Vi verkar även ha råkat ut för något mindre trevligt här på festen... kanske inte en paparazzi men en partycrasher som aspolut inte har något på festen eller med svenska hollywoodfruar att göra.

Vänligen eskortera hemlig bort från festen... gärna till LAX och nästa plan till Sibirien... eller kanske Andra Chansen på Melodifestivalen :nailbiting:

Hemlig var ulv

Sedan har vi ngn som låst in sig på toaletten alltför länge.... @IsabelAdrian dags att komma ut nu!!

xoxoxo

Asså det är lite trist när man får både snyltgäster och en å annan paparazzi till festen. Snyltgäster kan man ju tolerera så länge de håller sig till både de oskrivna och föreskrivna reglerna men om de gör ngt klavertramp måste man ju statuera exempel - säkerhetsvakter: kan ni se till att den där bolmande och inrökta fejset försvinner från partyt tills det lärt sig att använda OT-färg i sina inlägg :meh:. Ja hon där borta - @FarmenQristina alltså.....

Vi verkar även ha råkat ut för något mindre trevligt här på festen... kanske inte en paparazzi men en partycrasher som aspolut inte har något på festen eller med svenska hollywoodfruar att göra.

Vänligen eskortera hemlig bort från festen... gärna till LAX och nästa plan till Sibirien... eller kanske Andra Chansen på Melodifestivalen :nailbiting:

Hemlig var ulv

Sedan har vi ngn som låst in sig på toaletten alltför länge.... @IsabelAdrian dags att komma ut nu!!

xoxoxo
just ja, @Maria_Montazami verkar snart gå bärsärk över sin försvunna favorittofs el tassel el vad hon nu kallar den...

Vi får se om vi får upp några nya spår efter den till nästa avsnitt av Svenska Hollywoodfruar!!

NattDL lördag kl 9.30!

DagDL kl 21.30

xoxoxo

wolf-963107_960_720.jpg

:devil::devil::devil:

Hemlig var ulv

xoxoxo
omg, förlåt förlåt! Jag var och handlade :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
44 316

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka