Svenska Hollywoodfruarna (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Röstlista dl 1 21:30

20:49 Gunilla_Persson röstar på Emma_Andersson
20:53 Emma Andersson röstar på Maria Montazami
21:03 Mirtai röstar på Gunilla_Persson
21:08 MariaMontazami röstar på AnnaAnka
21:08 Agnesnicolewinter röstar på quarter4ever
21:14 hemlig röstar på quarter4ever
21:14 Cruella_Devil röstar på Emma_Andersson
21:16 Snurrfian röstar på hemlig
21:27 quarter4ever röstar på hemlig
21:30 AnnaAnka röstar på MariaMontezami
21:30 Bumpo röstar på hemlig

Emma: 2
Maria: 2
Gunilla: 1
AnnaAnka:1
quarter4ever: 2
Hemlig: 3
Hemlig röstade på Q.

Snurrfian, q och bumpo röstade på hemlig.

Ska leta upp deras röster och samla dom i ett inlägg så jag hittar dom imorgon. Nu måste jag sova.

Noterar att q säger att vi får rösta ut henne och funderar på om det är nåt som lyan kommit fram till.
Därav kommer min röst läggas så.

hemlig röstar på quarter4ever

Hur tänker du nu? Du tror att lyan har kommit fram till att vi ska rösta ut Q och då gör du det? O_o Det här slog igång min ulvplingometer direkt!
Snurrfian röstar på hemlig eftersom jag tycker att hennes röstinlägg känns väldigt skumt, varför skulle vi göra som lyan vill?

ok har ju lovat mig själv att rösta "tidigt "
jag är inte säker på att @hemlig är ond , hon är fortfarande mycket noobie i mina ögon.Dock stivker det i mina ögon att hon har koll på ev alibiröster ?
quarter4ever röstar på hemlig
då jag tror att "kollen" kommer från en annan agenda än min... dvs koll har bara de som är onda .....

Bumpo röstar på hemlig iom att hon inte gillar tequila.

Hinner inte läsa hela leken.

just ja, @Maria_Montazami verkar snart gå bärsärk över sin försvunna favorittofs el tassel el vad hon nu kallar den...

Vi får se om vi får upp några nya spår efter den till nästa avsnitt av Svenska Hollywoodfruar!!

NattDL lördag kl 9.30!

DagDL kl 21.30

xoxoxo

Tack Paris dear raring!
Du verkar ju i allafall vara intresserad av min tofs. Synd att du är värdinna och inte kan hjälpa mig mer än så. Det var ju skönt att hemlig var en sån partycrasher - du såg inte om hon hade nån tofs nånstans som såg ut att vara min?

Tack Paris dear raring!
Du verkar ju i allafall vara intresserad av min tofs. Synd att du är värdinna och inte kan hjälpa mig mer än så. Det var ju skönt att hemlig var en sån partycrasher - du såg inte om hon hade nån tofs nånstans som såg ut att vara min?
tror hemlig var lite för naiv för att ha kunnat hitta på ett sånt "prank" helt enkelt.
Tror du får fortsätta leta vidare bland de lite mer sofistikerade deltagarna.....

Löööv :heart

Xoxoxo

Som jag ser det nu finns det ett par olika scenario.

Hemlig har rätt i sin "teori" och de har diskuterat just det i lyan. Att rösta ut q för att skapa alibi. Q har ju aviserat tidsbrist mycket noga innan leken drog igång. Q är då alltså ond. Möjligen slog det då slint i planen när först Snurrfian röstade på hemlig och sedan bumpo kastade in sin röst på slutet. Möjligen kanske alternativt fanns att försöka rädda hemlig med den hemliga rösten, alltså fårulvens röst. Om hemlig hade stannat på två röster och någon annan som såg ut att ha två röster åkte (skulle då kunnat sett ut som möjlig lottning)

Eller så är Q god. Snurrfian god. Och bumpo god. Eller någon av dom ond. Men att enbart bumpo i den trion skulle vara ond känns osannolikt. Även om möjligheten finns. Bumpo borde inte slagit spiken i kistan för en kollega.

Nja blir det rörigt här, jag går tillbaka till mina funderingar kring fårulven. Den ogiltiga rösten borde inte ligga på hemlig, om inte även den äkta gör det. Om hemlig haft flest röster i tråden men ändå inte åkt hade det varit för avslöjande tänker jag.

Får klura vidare imorgon. Just nu får jag inte mycket rätsida på något. Mer än att man nog inte kan säga något säkert utifrån rösterna på hemlig.

Som jag ser det nu finns det ett par olika scenario.

Hemlig har rätt i sin "teori" och de har diskuterat just det i lyan. Att rösta ut q för att skapa alibi. Q har ju aviserat tidsbrist mycket noga innan leken drog igång. Q är då alltså ond. Möjligen slog det då slint i planen när först Snurrfian röstade på hemlig och sedan bumpo kastade in sin röst på slutet. Möjligen kanske alternativt fanns att försöka rädda hemlig med den hemliga rösten, alltså fårulvens röst. Om hemlig hade stannat på två röster och någon annan som såg ut att ha två röster åkte (skulle då kunnat sett ut som möjlig lottning)

Eller så är Q god. Snurrfian god. Och bumpo god. Eller någon av dom ond. Men att enbart bumpo i den trion skulle vara ond känns osannolikt. Även om möjligheten finns. Bumpo borde inte slagit spiken i kistan för en kollega.

Nja blir det rörigt här, jag går tillbaka till mina funderingar kring fårulven. Den ogiltiga rösten borde inte ligga på hemlig, om inte även den äkta gör det. Om hemlig haft flest röster i tråden men ändå inte åkt hade det varit för avslöjande tänker jag.

Får klura vidare imorgon. Just nu får jag inte mycket rätsida på något. Mer än att man nog inte kan säga något säkert utifrån rösterna på hemlig.
Håller med om att det käns osannolikt om enbart bumpo i den trion är ond, men håller också öppet att möjligheten finns. Bumpo borde ju också ganska lätt ha kunnat lägga rösten på någon av de andra som hade två röster, om hon och hemlig vore kollegor. Samtidigt så kanske det är just en alibiröst? Känns ock en aning onödigt i första DL.

[QUOTE="IsabelAdrian, post: 17407046, member: 138000"]Håller med om att det käns osannolikt om enbart bumpo i den trion är ond, men håller också öppet att möjligheten finns. Bumpo borde ju också ganska lätt ha kunnat lägga rösten på någon av de andra som hade två röster, om hon och hemlig vore kollegor. Samtidigt så kanske det är just en alibiröst? Känns ock en aning onödigt i första DL.[/QUOTE]

ok här reagerar jag och du är inte den första jag gör det på:
även @Gunilla_Persson tar upp det :
Men att enbart bumpo i den trion skulle vara ond känns osannolikt. Även om möjligheten finns. Bumpo borde inte slagit spiken i kistan för en kollega.

alltså mitt problem här är att det var var hemlig som visade sig vara ond - eller? Och varför hamnar då fokus på att bumpo torde vara ond ? Jag är lost!

jag gillar iofs att få fason på mitt hus- men gillar INTE att vara lost- feel free to correct and guide me

[QUOTE="IsabelAdrian, post: 17407046, member: 138000"]Håller med om att det käns osannolikt om enbart bumpo i den trion är ond, men håller också öppet att möjligheten finns. Bumpo borde ju också ganska lätt ha kunnat lägga rösten på någon av de andra som hade två röster, om hon och hemlig vore kollegor. Samtidigt så kanske det är just en alibiröst? Känns ock en aning onödigt i första DL.

Men att enbart bumpo i den trion skulle vara ond känns osannolikt. Även om möjligheten finns. Bumpo borde inte slagit spiken i kistan för en kollega.

alltså mitt problem här är att det var var hemlig som visade sig vara ond - eller? Och varför hamnar då fokus på att bumpo torde vara ond ? Jag är lost!

jag gillar iofs att få fason på mitt hu- men gillar INTE att vara lost- feel free to correct and guide me[/QUOTE]
Jag hänger inte med på vad du menar? Jag tycker ju att jag skriver att jag håller med om att hon inte borde vara ond, varför är då fokuset på henne? Eller va? Jag är nog lika lost jag.

jag gillar iofs att få fason på mitt hu- men gillar INTE att vara lost- feel free to correct and guide me
Jag hänger inte med på vad du menar? Jag tycker ju att jag skriver att jag håller med om att hon inte borde vara ond, varför är då fokuset på henne? Eller va? Jag är nog lika lost jag.[/QUOTE]
ok citat kom inte rätt etc jag ska försöka få till det mer överskådligt :)'
brb

Jag hänger inte med på vad du menar? Jag tycker ju att jag skriver att jag håller med om att hon inte borde vara ond, varför är då fokuset på henne? Eller va? Jag är nog lika lost jag.
ok citat kom inte rätt etc jag ska försöka få till det mer överskådligt :)'
brb[/QUOTE]
Nä jag såg att det blev helt galet i mitt också :S

Håller med om att det käns osannolikt om enbart bumpo i den trion är ond,
här är det jag tycker är konstigt Vadå bara bumpo skulle vara ond? jag medger att jag har ingen tid alls i just denna lek-så antingen missar jag något big time! eller ?
for the record så har jag ingen som helst aning om vart jag har bumpo, dock reagerar jag på att det framställs såsom det görs...................

Senast ändrad:
här är det jag tycker är konstigt Vadå bara bumpo skulle vara ond? jag medger att jag har ingen tid alls i just denna lek-så antingen missar jag något big time! eller ?
for the record så har jag ingen som helst aning om vart jag har bumpo, dock reagerar jag på att det framställs såsom det görs...................
Okej, du menar alltså hur jag skrev det hela? Jag vet inte riktigt hur jag skulle ha skrivit istället, "osannolikt att bumpo skulle vara ond" tja, jag hade kunnat skriva "sannolikt att bumpo är god" (utifrån hennes röst då om jag måste ha teori med..). Det kanske är en bättre formulering?
Nej jag vet inte heller vars jag har bumpo, jag funderade bara utifrån när hon la sin röst och höll då med..vem det nu var som jag redan glömt nicket på..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
44 316

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka