Skriver jag bop så menar jag förtäckt bop.
20:49 Gunilla_Persson röstar på Emma_Andersson (Emmas första röst)
Nu vet vi att Emma var tjuv. Lynchens första röst med en teori som inte känns som en bop.
20:53 Emma Andersson röstar på Maria Montazami (Marias första röst)
Frågan är om Emma trodde Maria kunde vara ulv men troligtvis inte. Hon försökte nog i sin röst själv signalera till lyan och tog vara någon.
21:03 Mirtai röstar på Gunilla_Persson (Udda röst)
Att hon hon röstar på Gunilla delvis pågrund av att hon inte gillar Gunilla känns som en typiskt förstadags Mirtai röst. Skriver först att "För jag tycker hon påstår att Q sagt saker som hon inte sagt". Så Gunilla får en röst för hon och Q missuppfattar varandra? Eller får hon tycker att Gunilla vill sprida misstankar om Q?
21:08 MariaMontazami röstar på AnnaAnka (Udda röst)
En bop. Typiskt första dags teori som inte säger så mycket just nu.
21:08 Agnesnicolewinter röstar på quarter4ever (Första röst)
Också en bop
21:14 hemlig röstar på quarter4ever (Andra röst)
Nu vet vi att hemlig var ulv och inte fårulv. Frågan är om hon verkligen skulle ha lagt en andra röst på en kollega.
21:14 Cruella_Devil röstar på Emma_Andersson (Andra röst)
Jag hade rätt i min röstmotivering
21:16 Snurrfian röstar på hemlig (Första röst)
Första rösten på hemlig. Borde inte vara fårulven men OM någon ulv röstade på hemlig så är snurrfian mest trolig. Men det är för tidigt att säga än. Men samtidigt.. Vore snurrfian ulv borde hon då inte legat lågt med Hemlig och hoppas att ingen reagerade?
21:27 quarter4ever röstar på hemlig (Andra röst)
Borde inte vara fårulven. Tveksamt om hon som vanlig ulv hade lagt en andra röst på hemlig. Tror att om de var ulvar ihop så tror jag Q hade kunnat rädda hemlig.
21:30 AnnaAnka röstar på MariaMontezami (Andra röst)
Lägger en OT röst på någon som redan har en röst och lägger Maria till lottning. Denna rösten är väl den som känns skummast.
21:30 Bumpo röstar på hemlig (tredje röst)
Jag tror inte hon som vanlig ulv hade lagt en tredjeröst. Sedan är jag tveksam till om fårulven lade sin falska röst på Hemlig.
Vi har två sena röster så det är mögligt att fårulven inte hade sett dem när hen skickade in sin dolda/äkta röst.
20:49 Gunilla_Persson röstar på Emma_Andersson (Emmas första röst)
Nu vet vi att Emma var tjuv. Lynchens första röst med en teori som inte känns som en bop.
20:53 Emma Andersson röstar på Maria Montazami (Marias första röst)
Frågan är om Emma trodde Maria kunde vara ulv men troligtvis inte. Hon försökte nog i sin röst själv signalera till lyan och tog vara någon.
21:03 Mirtai röstar på Gunilla_Persson (Udda röst)
Att hon hon röstar på Gunilla delvis pågrund av att hon inte gillar Gunilla känns som en typiskt förstadags Mirtai röst. Skriver först att "För jag tycker hon påstår att Q sagt saker som hon inte sagt". Så Gunilla får en röst för hon och Q missuppfattar varandra? Eller får hon tycker att Gunilla vill sprida misstankar om Q?
21:08 MariaMontazami röstar på AnnaAnka (Udda röst)
En bop. Typiskt första dags teori som inte säger så mycket just nu.
21:08 Agnesnicolewinter röstar på quarter4ever (Första röst)
Också en bop
21:14 hemlig röstar på quarter4ever (Andra röst)
Nu vet vi att hemlig var ulv och inte fårulv. Frågan är om hon verkligen skulle ha lagt en andra röst på en kollega.
21:14 Cruella_Devil röstar på Emma_Andersson (Andra röst)
Jag hade rätt i min röstmotivering
21:16 Snurrfian röstar på hemlig (Första röst)
Första rösten på hemlig. Borde inte vara fårulven men OM någon ulv röstade på hemlig så är snurrfian mest trolig. Men det är för tidigt att säga än. Men samtidigt.. Vore snurrfian ulv borde hon då inte legat lågt med Hemlig och hoppas att ingen reagerade?
21:27 quarter4ever röstar på hemlig (Andra röst)
Borde inte vara fårulven. Tveksamt om hon som vanlig ulv hade lagt en andra röst på hemlig. Tror att om de var ulvar ihop så tror jag Q hade kunnat rädda hemlig.
21:30 AnnaAnka röstar på MariaMontezami (Andra röst)
Lägger en OT röst på någon som redan har en röst och lägger Maria till lottning. Denna rösten är väl den som känns skummast.
21:30 Bumpo röstar på hemlig (tredje röst)
Jag tror inte hon som vanlig ulv hade lagt en tredjeröst. Sedan är jag tveksam till om fårulven lade sin falska röst på Hemlig.
Vi har två sena röster så det är mögligt att fårulven inte hade sett dem när hen skickade in sin dolda/äkta röst.