Snurrfian
Moderator
Alltså jag vet att du är blond men din röst på ANW känns väldigt bopaktig, eller väldigt vag... Jag har inte sett att du har letat så mycket efter onda heller mer än ett väldigt tjat om toffsen och den tror jag du kan hitta på @Hyacinth om du tittar noga...Raring, vad letar du efter? Goda eller onda? Sweet as candy, men jag tror du letar mer efter goda när jag läser detta. Du letar inte ens efter min tofs.
By the way girls, det är nån musicawards grej på television och jag har bokat en plats i en soffa jag har en mysig tofs att klappa, men inte den finaste. Jag har stort tofsbehov ikväll så jag tror jag vill rösta iväg redan.
Vad säger ni om att MariaMontezami röstar på agnesnicolewinter
Jag har klokat mig lite och kommit fram till att hon inte misstänker nån alls, det är fräckt tycker jag. Vi vet att min tofs är borta och hon letar inte efter den och inte efter onda heller. Hon kanske inte behöver det för att hon redan vet? Och inte vill ståndpunkta och lämna spår.
Men du misstänker ett par stycken lite lätt och så slänger du in en enkel röst, lite som hemlig gjorde igår...
Vad får det mig att tro om @agnesnicolewinter då? Att hon inte röstar på mig gör att jag genast vill hålla henne åt det godare hållet, men å andra sidan borde hon ha slutat med det som ond. Men i det här läget så håller jag ANW som mer god än toffsmamman MM...