Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker också så men sedan blir jag nojig. Hon kanske gör motsatsen bara för det.Jag tänker att om @Gunilla_Persson var ulv så borde hon följt strömmen?
aj då...det ska jag komma ihåg till nästa anonyma lek....
Alltså, jag bygger det egentligen bara på en känsla jag fick igår. Men det är inte ett otänkbart scenario. Jag borde kanske släppa det helt, men det är det som funnits där i bakhuvudet hela tiden så jag chansade helt enkelt och gick på det. Om jag har rätt eller inte lär jag ju inte få veta idag.Jo det har jag ju läst men jag får inte ihop det med att hon borde vara ond och vilja bli utröstad? Alltså jag hänger inte med på vad ulvarna borde tjäna på det?
Visst kan det vara så men det är ju något man kan fundera på när vi vet om MM var ond eller god.Jag tänker också så men sedan blir jag nojig. Hon kanske gör motsatsen bara för det.
ja jag ser inte att hon röstat, eller ens varit inne i tråden idag? ( hoppas du är ok @bumpo ? )bumpo missat?
För jösse namn, OM jag skulle vara i lyan skulle något sådant aldrig skrivas öppet i lektrådenMed tanke på att min teori bygger på att Q sagt att det är ok att rösta ut henne och få alibi så, nej.
Jodå. Jag har varit fullt införstådd hela tiden med att min "besatthet" gör mig till en enkel måltavla.För jösse namn, OM jag skulle vara i lyan skulle något sådant aldrig skrivas öppet i lektråden
Så ja jag tycker att du fastnat i ett tänk som får mig att fundera lite mer över dig
Jag har läst och läst en stund nu och jag regerar mest på MariaMontazami mest tramsar och lägger en väldigt vag röst igår och följer upp med en nästan ännu mer vag röst idag vilket känns väldigt knepigt.
Snurrfian röstar på MariaMontazami eftersom jag tror att hon är en ulv som försöker smita under radar med att tramsa sig fram och lägga väldigt vaga röster.
ok mellanakt i mellon
får försöka åstadkomma en röst nu så jag inte missar
Jag är lite fundersam över MariaMontezami idag?
mest en hel del trams. sedan kommer hon med i alla fall ett inlägg som kan tillskrivas lekrelaterat men det är ändå magert
Jag har hunnit att notera att även Snurrfian har samma funderingar , men det får ändå inte mig att ändra uppfattning
quarter4ever röstar på MariaMontazami
då det känns som att det hon framför kommer av info som en ond kan ha ( vilka som är goda resp onda) och inte av annan info sas i bakgrunden.
Mirtai röstar på Maria Montazami
Samma anledning som övriga, hon skriver och syns mycket men vad skriver hon egentligen och hur mycket teorier är det?
Cruellla_DeVil röstar på MariaMontazami
Även jag misstänker att Mariarollen är för att dölja att hon är ond. Hon hörs mycket men det finns inte så mycket att säga om henne och jag tycker hon är svårtolkad.
Jag har somnat och helt glömt detta med ulvlek, men har försökt snabbläsa igenom nu.
Det jag reagerar på är att MariaMontizami verkar rösta med en typ bopaktig röst trots att hon verkar ha varit betydligt mer närvarande än mig. Det går min ulvradar igång på.
Jag ska försöka vara mer aktiv om inte kära LL vill byta ut mig eftersom jag verkligen inte varit här
IsabelAdrian röstar på MariaMontizami
Agnesnicolewinter röstar på MariaMontazami (kan inte käringarna ha kortare namn?!?) för att hon mest kör OT-prat om en tofs när vi kommit längre i teoriandet än så. Jag misstänker att det är ett sätt att flyga under radarn.
jag får gå på det att jag ändå tycker att MariaMontazami är skum
Om hon skulle vara god så har hon inte visat det tillräckligt och då får man väl sätta på sig dumstruten
AnnaAnka röstar på MariaMontazami för att hon förefaller veta något som kan tyda på att hon ör ind
Vad tycker du går att utläsa av dessa?Samlar ihop motiveringarna till rösterna på MariaMontezami.
Det vet jag inte än. Men jag ska fundera på saken i alla fall.Vad tycker du går att utläsa av dessa?
Nähä det tror du inte? Att ulvarna kanske röstade på Maria? Intressant iakttagelseRöstlista DL 2
20.35 MariaMontezami röstar på agnesnicolewinter
21.14 Snurrfian röstar på MariaMontazami
21.18 quarter4ever röstar på MariaMontazami
21.19 Mirtai röstar på Maria Montazami
21.19 Gunilla_Persson röstar på Quarter4ever
21.20 Cruellla_DeVil röstar på MariaMontazami
21.21 IsabelAdrian röstar på MariaMontizami
21.25 Agnesnicolewinter röstar på MariaMontazami
21.30 AnnaAnka röstar på MariaMontazami
bumpo missar att rösta
hm
det känns som att ulvarna passade på att rösta på Maria idag ? Liksom lika bra att dölja sig bland de andra rösterna? De måste ju vetat att hon var god-och kanske hoppades de på att hon skulle ha en mer ledande god roll tom?