Med tanke på att min teori bygger på att Q sagt att det är ok att rösta ut henne och få alibi så, nej.Funderar över Hemligs röst på Q också, den förde ju upp Q i ledning. Kanske också talar till hennes fördel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med tanke på att min teori bygger på att Q sagt att det är ok att rösta ut henne och få alibi så, nej.Funderar över Hemligs röst på Q också, den förde ju upp Q i ledning. Kanske också talar till hennes fördel?
Jag vill bara säga att jag har en screenshoot innan du ändrade...Jag har somnat och helt glömt detta med ulvlek, men har försökt snabbläsa igenom nu.
Det jag reagerar på är att MariaMontizami verkar rösta med en typ bopaktig röst trots att hon verkar ha varit betydligt mer närvarande än mig. Det går min ulvradar igång på.
Jag ska försöka vara mer aktiv om inte kära LL vill byta ut mig eftersom jag verkligen inte varit här
IsabelAdrian röstar på MariaMontizami
Helt klart en intressant tanke, jag har inte heller satt Q helt åt den goda sidan än...Jag går på min känsla. Jag blir inte ett dugg klokare.
Jag tycker både Snurrfian och Agnesnicolewinter framför bra tankar om MariaMontazami. Jag har ett tag funderat på om hon helt enkelt gömt undan sin egen tofs för att ha något att härja om.
Dock känns ändå min misstankemot Q starkare. Jag tror att de diskuterat i lyan att det skulle vara ok att rösta ut henne och skaffa alibi och hemlig helt enkelt nappade på det. Men sedan gick det inte som det var tänkt.
Gunilla_Persson röstar på Quarter4ever
För att öka sannolikhetenatt hon åker.Men varför skulle Q skriva det öppet i tråden?
Så ULVIGTJag vill bara säga att jag har en screenshoot innan du ändrade...
Du kanske ska ta och feta rösten?Agnesnicolewinter röstar på MariaMontazami (kan inte käringarna ha kortare namn?!?) för att hon mest kör OT-prat om en tofs när vi kommit längre i teoriandet än så. Jag misstänker att det är ett sätt att flyga under radarn.
Fantomen är mitt andra namn!Så ULVIGT
Haha, nä det går inte bra nu alltså. Men du var snabb du!
Jag är trög men: varför skulle Q vilja åka?För att öka sannolikhetenatt hon åker.
Min PA rättade till misstaget. Det är väl sånt man har PAs till?Du kanske ska ta och feta rösten?
Hon har tjatat sig blå om tidsbrist både i anmälningstråden och här.Jag är trög men: varför skulle Q vilja åka?
Jag tänker att om @Gunilla_Persson var ulv så borde hon följt strömmen?Jag var inne på MariaMontazami redan igår, hon har inte direkt stärkt sina aktier idag. Det enda skulle väl vara att det ramlar in röster på henne just nu? Sånt får mig alltid att bli fundersam
Sedan fattar jag inte riktigt vad det är Gunilla_Persson hakar upp sig på hos Q?
Visst, hon kan vara duktig på att styra och ställa bakom kulisserna, men om man tar i övervägande vad hon annars skrivit och resonerat om så får jag inte riktigt ihop det ?
Frågan är dock om det gör GP skum, eller bara paranoid?Och OM nu Maria är ond om det är det alternativet som kan komma från lyan att försöka styra det till Q istället ?
Naturligtvis, vad ska man annars ha dem till - visserligen har jag en riktigt sötnos här, ett riktigt kuttersmycke.. Å en mjuk, varm famn att krypa in i om man behöver......Min PA rättade till misstaget. Det är väl sånt man har PAs till?
Jo det har jag ju läst men jag får inte ihop det med att hon borde vara ond och vilja bli utröstad? Alltså jag hänger inte med på vad ulvarna borde tjäna på det?Hon har tjatat sig blå om tidsbrist både i anmälningstråden och här.
det ska jag komma ihåg till nästa anonyma lek....Fantomen är mitt andra namn!