tiden tickar på....
Jag hittar inte så mycket från det som är skrivet så känner mig lite rådvill. ( och det är flera som inte ens varit inne än idag eller mycket lite , vilket gör det än svårare...
Cruella_DeVil jag tycker att hon har ställt bra frågor och verkar ha ett tänk som skulle kunna tyda på ett gott sinnelag, men det är klart, det kan ju vara någon som är duktig på att verka som god också, men iaf inte med på min skumlista för stunden, men inte heller på någon godlista
Mirtai- ständigt denna Mirtai
. Det är lite som
@AnnaAnka skrev , bättre att hålla ögonen på henne än att riskera att glömma bort henne. Så tror jag sätter henne på hållkoll-listan så länge , men utan annan orsak än just det jag skrev
annanicolewinter - eh jag menar LenaH
- röstade på mig igår- vilket iofs inte är ovanligt ( är jag den nya snurrfian för dig
?
)Samtidigt så hittar jag inget konstigt i hennes resonemang, men behöver se mera för att vilja hålla åt något håll alls
MariaMontazami tja hon går verkligen in för sitt nick- annat vore synd att säga. Svårare att veta vart man har henne dock? Skulle vilja se lite mer bidrag till att föra leken framåt och mindre trams sas ( även om det är väldigt underhållande
) Tillägg: bara för det så kommer hon med inlägg som är lekrelaterade precis innan jag postar detta
Gunilla_Persson har också varit aktiv och förefaller vilja vrida på det mesta, det jag har noterat är den formuleringen ang bumpo som jag även funderade med IsabelAdrian om. Men inte tillräckligt för att kunna ha en åsikt om åt vilket håll hon står
AnnaAnka verkar komma in i matchen på allvar och skriver faktiskt ganska mycket i sin sammanställning som jag håller med om
Även om hon la en dåligt motiverad röst på maria så tycker jag inte att övrigt hon skriver ( som är lekrelaterat) känns särskilt skumt. Inte under lupp för mig idag.
bumpo känns väl inte som den troligaste onda efter sin tredje röst på hemlig ( eller så är det stårlande alibiröstat ) men lite så att jag behöver se mera för att kunna bedöma henne som helhet
IsabelAdrian var liksom jag uppe inatt, och jag hade en fråga ang den där bumpokommentaren som jag även fick funderingar om vad det gäller Gunilla_Persson. Jag tycker att det är svårt att greppa Isabel då hon dessutom missade att rösta i första DL. Får stå som ett frågetecken så länge
Snurffian ja som hon själv skrev ( fort som attan) efter uppdateringen att det ligger nära till hands att tro att hon skulle vara i lyan eftersom de käkade den onda utanför lyan
Men jag vill nog hellre basera mina funderingar på vad som faktiskt skrivs och redovisas i leken istället för att gå på " så brukar det vara" med detta sagt- ingen aning om vart jag har snurrfian, och vill gärna se mera av just tankar och funderingar