jag skrev faktiskt inte att de kanske röstade på Maria, utan att de passade på att rösta på Maria- viss skillnad!Nähä det tror du inte? Att ulvarna kanske röstade på Maria? Intressant iakttagelse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag skrev faktiskt inte att de kanske röstade på Maria, utan att de passade på att rösta på Maria- viss skillnad!Nähä det tror du inte? Att ulvarna kanske röstade på Maria? Intressant iakttagelse
Och i anmälningstråden visste jag ju inte vilken sida jag skulle komma att tillhöra i leken. Jag har haft tidsbrist så mycket är säkert, och varför jag skriver ut det är ju för att det är mer ovanligt att jag inte är aktiv som jag brukar- ffa eftersom det handlade om flera dagar, och jag anmälde mig mest för att leken skulle kunna komma igångHon har tjatat sig blå om tidsbrist både i anmälningstråden och här.
Och det är jag glad för eftersom jag ska resa bort på onsdag och om lekstart dröjt värst mycket längre hadekvat jag varit tvungen att hoppa av. Men det gör ju också att duninte har något emot att åka ut och kan det då ge alibi åt kumpanerna i lyan så...Och i anmälningstråden visste jag ju inte vilken sida jag skulle komma att tillhöra i leken. Jag har haft tidsbrist så mycket är säkert, och varför jag skriver ut det är ju för att det är mer ovanligt att jag inte är aktiv som jag brukar- ffa eftersom det handlade om flera dagar, och jag anmälde mig mest för att leken skulle kunna komma igång
aha. Du tänker så?Och det är jag glad för eftersom jag ska resa bort på onsdag och om lekstart dröjt värst mycket längre hadekvat jag varit tvungen att hoppa av. Men det gör ju också att duninte har något emot att åka ut och kan det då ge alibi åt kumpanerna i lyan så...
Men som sagt. Jag vet inte. Men det är inte otroligt. Det som nog skaver mest är att jag lanserade teorin redan direkt efter första dl och du valde att helt ignorera den hela dagen igår fram tills jag la min röst på dig. Normalt nosar du ju upp allt och argumenterar hit och dit. Men detta stog helt oemotsagt när du kommenterade annat i samma inlägg. En känsla av att du försökte sopa det under mattan.
Men som sagt. Mycket känslor här.
Brevbärare – får ett visst antal paket att dela ut under leken. Gör sitt val innan dagDL, delast ut nattDL samma natt. Paketen innehåller en sia, en extra röst, en förhäxning (man får förhäxa ngns röst att inte gälla kommande dag), ett beskydd.
just när det kändes som att AnnaAnka kunde vara en att lita på...Aldrig har någons comeback i den svenska TV-rutan fått så mycket skriverier som Anna Ankas återkomst till de Svenska Hollywoodfruarna. Folk på stan har förfasat sig, i fikarummen har folk haft åsikter om det mesta och Hollywoodfruarna själva... Tja, de verkar ju ha hållit god min utåt men under ytan verkar irritationen legat på lut. Hon får ju väldigt mycket uppmärksamhet för sina uttalandet, hur gör människan!?? Det är inte schysst helt enkelt...
Därför var det väl inte konstigt att Anna blev skuggad till skönhetssalongen och när hon som allra bäst stod och filosoferade i solduschen passade någon på att vrida upp reglaget till max!!
När Anna fick se sig själv kunde skriket ha krossat en spegel, hon marscherade skrikande ut därifrån - förbannande både salongen och att hon någonsin fått höra talas om svenska hollywoodfruarna och gormade om att hon minsann skulle stämma skiten ur allt och alla!!
Anna Anka var tvilling
Tvi för den lede vilket slutAldrig har någons comeback i den svenska TV-rutan fått så mycket skriverier som Anna Ankas återkomst till de Svenska Hollywoodfruarna. Folk på stan har förfasat sig, i fikarummen har folk haft åsikter om det mesta och Hollywoodfruarna själva... Tja, de verkar ju ha hållit god min utåt men under ytan verkar irritationen legat på lut. Hon får ju väldigt mycket uppmärksamhet för sina uttalandet, hur gör människan!?? Det är inte schysst helt enkelt...
Därför var det väl inte konstigt att Anna blev skuggad till skönhetssalongen och när hon som allra bäst stod och filosoferade i solduschen passade någon på att vrida upp reglaget till max!!
När Anna fick se sig själv kunde skriket ha krossat en spegel, hon marscherade skrikande ut därifrån - förbannande både salongen och att hon någonsin fått höra talas om svenska hollywoodfruarna och gormade om att hon minsann skulle stämma skiten ur allt och alla!!
Anna Anka var tvilling
Jag håller med dig om @Gunilla_Persson - jag tror inte en ond hade avvikit från trenden igår när hon inte var tvungen. Jag tror däremot efter att AnnaAnka dog att GP var på fel spår och det säger hon ju själv också.Även jag har suttit och funderat
på något sätt så känns Gunilla_Perssons fasthakande i mig kanske mer som något en god skulle kunna göra? Onda brukar inte vara så snabba att envisas med något på ett sådant iögonfallande sätt.
Jag kan själv fastna i vissa hjulspår ibland i lekarna , så vet att det är lätt gjort!
Jag känner mig säker på att Gunilla_Persson inte har en sådan roll att hon skulle kunna ha någon info om mig , helt enkelt för att hon då inte skulle haka fast i sina tankar om mig .
Det enda är om hon skulle vara ond, men den tanken har jag övergivit efter att ha läst vad hon skrev i morse, så just nu är jag benägen att hålla Gunilla_Persson åt det goda ( om än något fastkörda ) hållet
AnnaAnka var det synd att hon åkte , det kändes som hon var rätt ute i sina tankar, och jag håller med i mycket av vad hon kommer fram till.
Vart har vi ulvarna då?
Det borde väl iaf vara minst 2 kvar
Efter att hundarna blivit hämtade av sin ägare så ska jag ägna mig åt lite mer tänkande ( det blir i em det ) och det blir intressant att se vad som skrivs idag
Spioninfon har skickats vidare till någon, lösmynte spionen har fått en rad själv och så har även lyan
BW bör ha frågat om någon igen, kanske har den fått korn på en ond och det borde kunna märkas- och om inte så bör den som får spioninfon kunna sluta sig till att den omfrågade bör vara god, och BW kan hitta en god till. Jag tror att BW hittade en god första natten iom hur röstningen såg ut.
Brevis har skickat ett paket till någon och beroende på viket paket denna skickat så kanske den får med sig en pusselbit av det som skrivs
Lösmynte Spionen och dennes ombud bör kunna lägga pusslet lite mer nu, förhoppningsvis så har vi nu två goda som vet om vem som är ängel ( förutsatt att den skyddat sig själv i 2 nätter ) , och ännu mer förhoppningsvis så har inte just den raden nått lyan
vi är 8 kvar och det känns som att goda borde kunna börja hitta varandra nu, så borde inte vara omöjligt att få korn på en ond idag tycker jag ?
Jag håller helt med om det du skriver, att spionen torde bara vara helt säker på just ängeln, för jag tror nog att den skyddade sig själv första natten.Däremot tror jag inte att spionslampan skickat spioninfo någon annanstans än till just ängeln för det är ju rimligtvis den enda slampan kan vara säker på (förutsatt att ängeln skyddade sig själv natt 1) än så länge.
Möjligtvis om det är som du tror att BW siat någon god natt 1 för då borde slampan anat att den var god när ingen drev emot den igår.
Troligast dock att ängeln fick infon.
Ja alltså, @bumpo är svår att få grepp om men @IsabelAdrian och @Cruella_DeVil då? Jag måste läsa om leken igen nu när jag pusslat de flesta specialroller men det får bli senare ikväll för nu ska jag iväg ett tag.Jag håller helt med om det du skriver, att spionen torde bara vara helt säker på just ängeln, för jag tror nog att den skyddade sig själv första natten.
Däremot tror jag att spionen kan ha fått det lite lättare att hitta andra goda att skicka till efter senaste natten, ffa om den rad spionen själv fått kan hjälpa till där. ( för den fick ju inte skicka vidare infon till samma två dagar på raken, utan var tvungen att vänta minst en dag emellan)
Jag grunnar faktiskt lite på bumpo trots dennas tredje röst på hemlig, jag hittar liksom ingen god roll att få in henne på, helt enkelt? Eller läser jag som en kratta?
i övrigt har jag börjat få struktur över en trolig karta vad det gäller roller och om jag fått rätt på den så är det dessutom inte mer än troligen 2 ulvar kvar, för mer än en bybo till i leken tror jag inte att det är.