Svenska Hollywoodfruarna (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det går som vanligt när Hedinn försöker leka, jobb, jobb och jobb som inte var helt planerat. :up:

Har i alla fall skummat igenom större delen av leken lite snabbt nu, och spontant känns det som att Agnes, Gunilla, Cruella och Q4 (hoppas jag fick namnen rätt nu, vem f*n har kommit på idén med alter-egon?!) gör allt de kan för att hitta ulvar (eller trassel-tjuvar eller vad tusan det är). Jag ska försöka citera lite och få med mer ingående tankar kring det hela, men bara för att komma med NÅT lite snabbt i alla fall!

Jadå, jag är på jättebra humör. :D

Du är kanske en aning enkelspårig skulle jag säga, det kan ju vara flera som fattas, varken BW eller Brevis måste ha använt sina förmågor, varken första eller andra natten. Ficktjuven skulle ha kunnat tjuva från någon av dem och på så sätt satt stopp för att det ska finnas med. Och nu är du där igen och försöker få fram vem som har vilken roll... Och jag undrar om det verkligen finns med om vem dem slampiga spionen skickar till? De enda som skulle ha nytta av den raden är ulvarna och med tanke på att den slampiga spionen är en god roll så känns det lite märkligt... BW hade bara tre möjligheter att fråga och Brevis fick bara skicka fyra paket, vad säger att någon av dem känner sig säker på vart de ska rikta sig första natten?

Du skriver det jag tänkte. Det finns ju flera skäl till att en rad kan fattas och det är farligt att tro att det i så fall är den som ev missade dl som har just den rollen

Det går som vanligt när Hedinn försöker leka, jobb, jobb och jobb som inte var helt planerat. :up:

Har i alla fall skummat igenom större delen av leken lite snabbt nu, och spontant känns det som att Agnes, Gunilla, Cruella och Q4 (hoppas jag fick namnen rätt nu, vem f*n har kommit på idén med alter-egon?!) gör allt de kan för att hitta ulvar (eller trassel-tjuvar eller vad tusan det är). Jag ska försöka citera lite och få med mer ingående tankar kring det hela, men bara för att komma med NÅT lite snabbt i alla fall!

Jadå, jag är på jättebra humör. :D

Om det känns bättre kan du byta namn till Delfinen... :love:

Innebär det att någon förser mig med vin då, också?
visst !
bartendern verkar strejka på söndagar @BarenMolle :eek:
jag tog en av av varje, men bubblorna har vi redan gjort slut på:angel:
vin-artikel-500x281.jpg

Som jag ser det så spionen borde ha lite koll om någon förväntad rad fattades i första infon- OM det saknas en rad så borde den indikera att Isabel kan ha den rollen. Finns alla förväntade rader med så borde inte Isabel ha någon av de rollerna som syns i spioninfon
Varför vill du så gärna ha Isabel som god? O_o Jag vet att jag återkommer till det här inlägget och det är väl kanske mest i brist på att det inte finns så mycket mer att gå på, men du verkar förutsätta att det ska fattas en rad och då måste det vara Isabel som har den rollen? Jag förstår att du menar att hon inte var inne vid röstning första dl, men det är väl bara brevis som har sin dl vid dagdl? BW har ju sin dl till natten och då var Isabel inne... Och du har ju själv konstaterat att brevis kanske inte vill skicka första dl i och med att det är svårt att vara säker på vem som kan tänkas vara god...

Varför vill du så gärna ha Isabel som god? O_o Jag vet att jag återkommer till det här inlägget och det är väl kanske mest i brist på att det inte finns så mycket mer att gå på, men du verkar förutsätta att det ska fattas en rad och då måste det vara Isabel som har den rollen? Jag förstår att du menar att hon inte var inne vid röstning första dl, men det är väl bara brevis som har sin dl vid dagdl? BW har ju sin dl till natten och då var Isabel inne... Och du har ju själv konstaterat att brevis kanske inte vill skicka första dl i och med att det är svårt att vara säker på vem som kan tänkas vara god...
försöker du fiska efter en roll?:p

glöm inte fårulven - den har också dl innan dagDL
samt även lösmynte spionen om jag inte kommer ihåg fel....( dock inte till första natten då den ju får hela infon själv då)

Vi ligger lite fel med mattider så vi ska sätta oss och äta nu så jag måste nog rösta nu för att inte missa dl.
Jag har haft mina funderingar över Q men jag är inte så säker på att hon faktiskt är ond, utan kanske är god som inte riktigt tänker sig för.
Men mitt största problem är att jag har flera som jag nog vill hålla åt det godare hållet, så vilka är onda då? För att följa den som jag tycker resonerar vettigast så här långt, dvs @agnesnicolewinter så försöker jag placera dem utifrån vem jag tror är godast.
Agnesnickolewinter för hennes vettiga resonemang och försök att faktiskt reda ut det hela.
Gunilla_Persson, trots sitt namn så verkar hon vettig och när ANW håller henne åt det godare hållet så vill även jag göra det. Men här får jag sedan problem, G_P vill hålla Q åt det godare hållet eller åtminstone släppa gårdagens misstankar vilket borde få mig att hålla Q som god men jag känner mig inte riktigt säker...
Sen har jag ett helt gäng som jag inte riktigt vet var jag ska placera
Mirtai, Hedinn, Cruella och Isabel... Någon av dem måste jag nog lägga min röst på idag eftersom de åtminstone känns ondast i gänget... Men någon eller några av dem borde vara god så jag är rädd att tänka fel...
Cruella är den som rent spont känns som om hon lite flyter med och inte riktigt vill komma med några egna tankar, en aning orättvisst när Mirati och Hedinn inte har bidragit mycket alls överhuvudtaget men det känns inte heller rätt att rösta på dem. Och jag undrar fortfarande lite över kopplingen Q och Isabel...
snurrfian röstar på Cruella eftersom jag tror att hon kan vara ulv som följer med och inte riktigt kommer med några egna tankar.

försöker du fiska efter en roll?:p
Nej jag försöker komma underfund med vad du menar.

samt även lösmynte spionen om jag inte kommer ihåg fel....( dock inte till första natten då den ju får hela infon själv då)
Det kändes som om du mest var inne på att Isabel skulle vara god vilket fick mig att bara titta på de goda rollerna...

Jag har faktiskt inte hunnit läsa om leken igen som jag hade tänkt och min slöa PA säger att hon ska gå upp vid 5 imorgon så hon tänker minsann inte heller göra något grovjobb. :mad:

För mig står det ikväll mellan @IsabelAdrian och tja... IsabelAdrian. :o

@Mirtai har jag inget grepp om och @Cruella_DeVil känns godast av de tre i sina resonemang. Övriga börjar jag känna mig rätt säker på att de är goda, främst genom röstlistan dag 1 (för jag kan faktiskt inte tro att bumpo/@Hedinn skulle offrat sin kollega!) och scenariot med IA som fårulven gör att det stämmer rätt väl med att ulvarna inte kunde styra röstningen i DL1.

De övriga har jag pusslat in (tror jag) och där har jag inte ändrat uppfattning sen tidigare teorier.

Jag tänker krypa i säng nu så jag väljer att rösta utifrån mina tidigare funderingar.

Det står mellan IsabelAdrian och Mirtai och jag vill ge Mirtai chansen att komma med lite input i leken. IsabelAdrian har i alla fall kommit med lite fler inlägg. Men inget matnyttigt som för leken framåt. Dessutom kom det en väldigt enkel röst på MariaMontezami igår och som jag sagt tidigare tror jag att ulvarna gillade att ha ett drev att gömma sig i.

Gunilla_Persson röstar på IsabelAdrian

Jag har faktiskt inte hunnit läsa om leken igen som jag hade tänkt och min slöa PA säger att hon ska gå upp vid 5 imorgon så hon tänker minsann inte heller göra något grovjobb. :mad:

För mig står det ikväll mellan @IsabelAdrian och tja... IsabelAdrian. :o

@Mirtai har jag inget grepp om och @Cruella_DeVil känns godast av de tre i sina resonemang. Övriga börjar jag känna mig rätt säker på att de är goda, främst genom röstlistan dag 1 (för jag kan faktiskt inte tro att bumpo/@Hedinn skulle offrat sin kollega!) och scenariot med IA som fårulven gör att det stämmer rätt väl med att ulvarna inte kunde styra röstningen i DL1.

De övriga har jag pusslat in (tror jag) och där har jag inte ändrat uppfattning sen tidigare teorier.
Nåja, det är helt okej om det står mellan mig och eh..mig, men du är abselut inte rätt ute när du tror att jag skulle vara fårulven. Gissar att spionen inte heller tror att jag är fårulv, för jag var den enda som missade att rösta då så fårulvens röst borde funnits med i spioninfon, och var den med är jag inte fårulven :p

Cruella röstar på IsabelAdrian

Nu har hon haft dålig med tid men den natten hon skrev en hel del så nämde hon bara Bumpo och jag tror det beror på att hon är ulv och inte behöver leta onda utan ville bara flyta med.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
44 316

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka