Svenska Hollywoodfruarna (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
DL 3 21:30

21:03 snurrfian röstar på Cruella_DeVil
21:08 Gunilla_Persson röstar på IsabelAdrian
21:10 Cruella_DeVil röstar på IsabelAdrian
21:15 IsabelAdrian röstar på Snurrfian
21:20 Agnesnicolewinter röstar på IsabelAdrian

Cruella: 1
Isabel: 3
snurrfian: 1
ÅÅhhh min BFF :love::love::love::love:

DL 3 21:30

21:03 snurrfian röstar på Cruella_DeVil
21:08 Gunilla_Persson röstar på IsabelAdrian
21:10 Cruella_DeVil röstar på IsabelAdrian
21:15 IsabelAdrian röstar på Snurrfian
21:20 Agnesnicolewinter röstar på IsabelAdrian
21:22 Hedinn röstar på IsabelAdrian

Cruella: 1
Isabel: 4
snurrfian: 1

Alltså, jag har för många goda :arghh:

Q- jag tror hon är god baserat på Hemligs röst i dl 1 och Qs röst tillbaka på hemlig. Vill väldigt, väldigt gärna tro att Q är god

Bumpo/Hedinn - Rösten på hemlig i första dl talar till hennes fördel. Jag tror inte att en ulv skulle lagt en avgörande röst på en kollega i det läget. Fia inte i sista minuten då de ju borde ha koll i lyan på svarta fårets ev röst

GP - vill jag också tro att hon är god baserat på hennes sätt att teoria och att jag tycker hon känns genuin.

Mirtai röstar på Cruella_DeVille

För att det är den jag minst kan motivera som god just nu. Jag hittar saker som talar till alla de andras fördel men med CDV kan jag inte göra det på samma sätt.

Varför inte snurris? Kan du motivera för jag funderar att rösta där och vill inte göra det om hon är god
Jag kan inte ett ögonblick tro att hon skulle riskerat att rösta ut en kollega i DL1 som hon ju gjorde alldeles nyligen. Inte med så många kvar att rösta och med en såpass stark teori.

Sen tycker jag hon har resonerat vettigt i resten av leken förutom att hon är misstänksam mot q som jag vill ha som god.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
44 316

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka