på det sätt hon tvekade om mig- den där paranoian kan vara ett tecken på godhet helt enkeltVarför tror du det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
på det sätt hon tvekade om mig- den där paranoian kan vara ett tecken på godhet helt enkeltVarför tror du det?
Det är i så fall inte bara en ulv utan det är en fårulv som är kvarDL 3 21:30
21:03 snurrfian röstar på Cruella_DeVil
21:08 Gunilla_Persson röstar på IsabelAdrian
21:10 Cruella_DeVil röstar på IsabelAdrian
21:15 IsabelAdrian röstar på Snurrfian
21:20 Agnesnicolewinter röstar på IsabelAdrian
21:22 Hedinn röstar på IsabelAdrian
21:27 Mirtai röstar på Cruella_DeVil
21:28 quarter4ever röstar på Mirtai
Cruella: 2
Isabel: 4
snurrfian: 1
mirtai: 1
Då är frågan om det är så att alla de som röstade på Isabel är goda? Eller om någon ulv tog chansen att skaffa sig ett alibi? Av de som röstade på Isabel tycker jag att den från Hedinn känns mest alibi i så fall. Den lades som en fjäderöst när det kändes ganska klart att IA skulle åka.
Tänker man att det var 4 onda (3 lvar + 1 ficktjuv) från början skulle det alltså finnas en ulv kvar nu. Frågan är om den sticker ut eller ligger lågt?
NattDL 07:30
DagDL 21:30
Det är i så fall inte bara en ulv utan det är en fårulv som är kvar
öhHerregud, du är ju inte mänsklig?! Fy vilken tidig NattDL. Då tänker jag iaf sova, ja ska vara upp inatt och se ett väldigt viktigt tv-program som jag missade igår...
Då är frågan vem som är ond istället.på det sätt hon tvekade om mig- den där paranoian kan vara ett tecken på godhet helt enkelt
Vill du ta över?Herregud, du är ju inte mänsklig?! Fy vilken tidig NattDL. Då tänker jag iaf sova, ja ska vara upp inatt och se ett väldigt viktigt tv-program som jag missade igår...
Du tänker dig då alltså att fårulven första DL la en falskröst på onda hemlig, som sen åkte ut?DL 3 21:30
Då är frågan om det är så att alla de som röstade på Isabel är goda? Eller om någon ulv tog chansen att skaffa sig ett alibi? Av de som röstade på Isabel tycker jag att den från Hedinn känns mest alibi i så fall. Den lades som en fjäderöst när det kändes ganska klart att IA skulle åka.
Tänker man att det var 4 onda (3 lvar + 1 ficktjuv) från början skulle det alltså finnas en ulv kvar nu. Frågan är om den sticker ut eller ligger lågt?
Vill du ta över?
Frågan är också om det blev lottning? Öppen röst på IA och dold på @Cruella_DeVil ? Fast om CdV är fårulven så var det ju ingen poäng med. Och förresten, där borde vi ha vinnaren för IA borde försökt rädda sig själv med en röst på CdV men gjorde inte det för då hade ju fårulven rykt. Så!DL 3 21:30
Du tänker dig då alltså att fårulven första DL la en falskröst på onda hemlig, som sen åkte ut?
tjaDå är frågan vem som är ond istället.
Vi har fårulven kvar. Det känns osannolikt att fårulven röstade på hemlig. För då borde fårulven ha kunnat rädda hemlig.
Mirtai röstade på mig. Är hon fårulven så räknades inte hennes röst.Frågan är också om det blev lottning? Öppen röst på IA och dold på @Cruella_DeVil ? Fast om CdV är fårulven så var det ju ingen poäng med. Och förresten, där borde vi ha vinnaren för IA borde försökt rädda sig själv med en röst på CdV men gjorde inte det för då hade ju fårulven rykt. Så!
Det går i så fall ihop med röstningen första dagen, då Cruella la en röst på en ond. För nog borde väl fårulven lagt den öppna rösten på en kollega?Frågan är också om det blev lottning? Öppen röst på IA och dold på @Cruella_DeVil ? Fast om CdV är fårulven så var det ju ingen poäng med. Och förresten, där borde vi ha vinnaren för IA borde försökt rädda sig själv med en röst på CdV men gjorde inte det för då hade ju fårulven rykt. Så!
Men om fårulven inte skickade in en dold röst så borde spionen ha märkt det och misstänkt iallafall Nicole rätt tidigt?tja
jag funderar på om ingen dold röst kom in ? Jag finner det ganska troligt tom med tanke på vissa funderingar idag . varför kan man fundera över - och jag kan inte hjälpa att mina ögon i så fall riktas mot Hedinn (bumpo) som röstade sist av alla på hemlig - kanske hann ingen dold röst in i tid?
Jag får nämligen en känsla av att den raden fattades i första infon helt enkelt, sedan kan man kalla det fiskeri efter roller etc. Men ibland kan de ge mer till de goda än de onda faktiskt att ge input - det kan få de som har vissa roller att tänka till!
Sedan tror jag att ulvarna har bekymmer nu
många goda roller kvar med förmågor, de kan ha fått en aning om vilka som har vilken roll men tja vem ska de välja att ta ut? Jag tycker att goda har en bra chans att ta hem detta med lite lagsamarbete oavsett vi är sju kvar och jag jan svårligen se att det finns mer än fårulven kvar- vilket innebär att vi har marginal att välja fel tom .
Fast fårulven bör ju verkligen ha lagt sin öppna röst på IA, annars är det ju liksom ingen mening med att rösta öppet/dolt om det inte är för att verka god?Mirtai röstade på mig. Är hon fårulven så räknades inte hennes röst.
Ännu en poäng! Då hade det ju inte spelat någon roll för Isabel hur hon röstat, hon visste att hon var körd oavsett.Mirtai röstade på mig. Är hon fårulven så räknades inte hennes röst.
varför nicoleMen om fårulven inte skickade in en dold röst så borde spionen ha märkt det och misstänkt iallafall Nicole rätt tidigt?
Nu hänger jag inte med men det beror på att min PA står och rycker i datorsladden för att hon ska sova. :sMen om fårulven inte skickade in en dold röst så borde spionen ha märkt det och misstänkt iallafall Nicole rätt tidigt?