Svenska Hollywoodfruarna (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag reagerar mest på Mirtai idag. det hon skrev ang sia och att den skulle kunnat hamna i fel läger - jag köper inte det( ffa som hon tidigare idag skrev att hon inte orkade vara paranoid- och det där kändes om något som rätt paranoid!)
jag känner mig tveksam till IsabelAdrians ondhet. Men då jag har en god aning om vem som har nicket så tja hon är rätt bra på att luras som ond:angel: men jag kan vara blåögd som kanske går hennes finter :cautious:
men jag väljer att rösta på Mirtai idag
quarter4ever röstar på Mirtai
för jag tror hon kan vara ond som försöker sprida misstankar lite här och där

DL 3 21:30

21:03 snurrfian röstar på Cruella_DeVil
21:08 Gunilla_Persson röstar på IsabelAdrian
21:10 Cruella_DeVil röstar på IsabelAdrian
21:15 IsabelAdrian röstar på Snurrfian
21:20 Agnesnicolewinter röstar på IsabelAdrian
21:22 Hedinn röstar på IsabelAdrian
21:27 Mirtai röstar på Cruella_DeVil
21:28 quarter4ever röstar på Mirtai

Cruella: 2
Isabel: 4
snurrfian: 1
mirtai: 1

Jag kan inte ett ögonblick tro att hon skulle riskerat att rösta ut en kollega i DL1 som hon ju gjorde alldeles nyligen. Inte med så många kvar att rösta och med en såpass stark teori.

Sen tycker jag hon har resonerat vettigt i resten av leken förutom att hon är misstänksam mot q som jag vill ha som god.

Ja, hennes förstaröst på hemlig kan jag känna talar till hennes fördel.

popcorn-smiley.png

Jag funderar på vilka de onda skulle vara om inte @IsabelAdrian är det men jag hinner inte få ihop det före DL och då säger min slöa PA att det måste vara CdV och Mirtai men det vet jag ju inte förrän jag vet IAs roll! :banghead:

jag reagerar mest på Mirtai idag. det hon skrev ang sia och att den skulle kunnat hamna i fel läger - jag köper inte det( ffa som hon tidigare idag skrev att hon inte orkade vara paranoid- och det där kändes om något som rätt paranoid!)
jag känner mig tveksam till IsabelAdrians ondhet. Men då jag har en god aning om vem som har nicket så tja hon är rätt bra på att luras som ond:angel: men jag kan vara blåögd som kanske går hennes finter :cautious:
men jag väljer att rösta på Mirtai idag
quarter4ever röstar på Mirtai
för jag tror hon kan vara ond som försöker sprida misstankar lite här och där

helt rätt, när jag skrev inlägget om att jag ville att du ska vara god orkade jag inte vara paranoid. Nu, när migränen är nästan helt borta är jag däremot mitt gamla vanliga paranoida jag :D

Men den här rösten får mig att bli nervös över dig! Du kanske är ond trots allt och bara lurat mig?

helt rätt, när jag skrev inlägget om att jag ville att du ska vara god orkade jag inte vara paranoid. Nu, när migränen är nästan helt borta är jag däremot mitt gamla vanliga paranoida jag :D

Men den här rösten får mig att bli nervös över dig! Du kanske är ond trots allt och bara lurat mig?
som jag ser det så har antingen IsabelAdrian lurat mig eller du . svar kommer nog strax

Jaha du @paow vad ska man tro om det här!??
Först försvinner Emma iväg till Detroit med svansen mellan benen och där hon som kompensation ska delta i Real Housewifes i Detroit och nu har Aftonblaskan släppt nyheten att Isabel Adrian ska gå i Maria Montazamis fotspår och delta i Let´s Dance!!

Och inte nog med det, hon tänker sticka hem till Svedala för att repa redan ikväll!!!!

Ogilla såna där qvislingar och backstabbers, som ska förstöra för alla - hur ska det gå med säsongen nu??
Hmm, kanske skönt att vara av med henne ändå eller vad tror du?

Undrar om hon tagit över Marias fabläss för tofsar oxå? Verkar som det efter hennes senaste bikt iaf....

Isabel Adrian var ulv

xoxoxo

Först försvinner Emma iväg till Detroit med svansen mellan benen och där hon som kompensation ska delta i Real Housewifes i Detroit och nu har Aftonblaskan släppt nyheten att Isabel Adrian ska gå i Maria Montazamis fotspår och delta i Let´s Dance!!

Och inte nog med det, hon tänker sticka hem till Svedala för att repa redan ikväll!!!!

Ogilla såna där qvislingar och backstabbers, som ska förstöra för alla - hur ska det gå med säsongen nu??

Undrar om hon tagit över Marias fabläss för tofsar oxå? Verkar som det efter hennes senaste bikt iaf....

Isabel Adrian var ulv

xoxoxo
:rofl:
lurad :D
men då är jag kanske mer villig att sätta mirtai mer åt det godare hållet kanske?:)

Isabel Adrian var ulv

xoxoxo

Ja, jösses! Har vi nåra vettiga deltagare kvar eller är det bara tanter? :nailbiting:

Isabel Adrian var ulv

xoxoxo

dock inte fårulven ....?

DL 3 21:30

21:03 snurrfian röstar på Cruella_DeVil
21:08 Gunilla_Persson röstar på IsabelAdrian
21:10 Cruella_DeVil röstar på IsabelAdrian
21:15 IsabelAdrian röstar på Snurrfian
21:20 Agnesnicolewinter röstar på IsabelAdrian
21:22 Hedinn röstar på IsabelAdrian
21:27 Mirtai röstar på Cruella_DeVil
21:28 quarter4ever röstar på Mirtai

Cruella: 2
Isabel: 4
snurrfian: 1
mirtai: 1

Då är frågan om det är så att alla de som röstade på Isabel är goda? Eller om någon ulv tog chansen att skaffa sig ett alibi? Av de som röstade på Isabel tycker jag att den från Hedinn känns mest alibi i så fall. Den lades som en fjäderöst när det kändes ganska klart att IA skulle åka.

Tänker man att det var 4 onda (3 lvar + 1 ficktjuv) från början skulle det alltså finnas en ulv kvar nu. Frågan är om den sticker ut eller ligger lågt?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
44 316

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka