Kan vara att jag har tidsbrist PÅRIKTIGT ? ( sorry för skrik) men absolut - rösta ut mig om det är det enda som känns vettigt
Skrik på du
Som sagt, jag måste ju hitta nåt att teoria om som inte är OT. Jag håkler det inte mot dig, men noterar det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan vara att jag har tidsbrist PÅRIKTIGT ? ( sorry för skrik) men absolut - rösta ut mig om det är det enda som känns vettigt
det är helt ok att noteraSkrik på du
Som sagt, jag måste ju hitta nåt att teoria om som inte är OT. Jag håkler det inte mot dig, men noterar det
just nu vill jag mest att vår kära ursprungsLL ( @Paddington ) tar chansen att förverkliga drömmar
en video på vägen :
Jag satt just och tänkte att jag kan ju inte rösta på @Gunilla_Persson bara för att hon har valt ett nick som jag inte kan med...Mirtai röstar på Gunilla_Persson
För jag tycker hon påstår att Q sagt saker som hon inte sagt. (Plus att det en en av få människor jag verkligen, verkligen inte tål )
jag börjar redan få resfeberjust nu vill jag mest att vår kära ursprungsLL ( @Paddington ) tar chansen att förverkliga drömmar
en video på vägen :
Det är @Paddington som är skyldig till det. Hon gav det till mig i Robinson-leken.Jag satt just och tänkte att jag kan ju inte rösta på @Gunilla_Persson bara för att hon har valt ett nick som jag inte kan med...
skyll inte på mig, var inte min idé att du skulle använda det i den här leken......Det är @Paddington som är skyldig till det. Hon gav det till mig i Robinson-leken.
Har du börjat packa?jag börjar redan få resfeber
skriva packlistorHar du börjat packa?
Kunde jag annat med tanke på temat?skyll inte på mig, var inte min idé att du skulle använda det i den här leken......
Hur tänker du nu? Du tror att lyan har kommit fram till att vi ska rösta ut Q och då gör du det? Det här slog igång min ulvplingometer direkt!Noterar att q säger att vi får rösta ut henne och funderar på om det är nåt som lyan kommit fram till.
Därav kommer min röst läggas så.
hemlig röstar på quarter4ever