Håller med om att det mest varit trams här , men kanske inte så förvånande med tanke på temat
Lite frågor har ställt om rollerna och
@Gunilla_Persson har räknat lite på rollerna.
Jag är dock inte lika villig att anta att det skulle vara 4 onda totalt bara för att det ger en perfekt tredjedel onda, med tanke på att ficktjuven och lyan inte känner till varandra samtidigt så ska ju även ficktjuven dö för att goda ska kunna vinna:
*
Vinstvillkor
Onda vinner när ulvarna är fler än de goda.
Goda vinner när alla onda är döda.
Däremot tycker jag att totalt 3 onda borde vara för litet så det troligaste borde vara 4-5 onda totalt.
Jag noterar också att fårulvens röst i leken inte är den som räknas utan den lägger en dold röst , vilket ju kan ställa till det genom att en som förefallergod via röstningen inte alls är det, samt att det kan ändra vem som faktiskt lynchas
@AnnaAnka har lyckats göra en förvånansvärd fyllig sammanställning utifrån enbart trams men samtidigt så är det ganska träffsäkert observerat här och där, så vill inte kalla henne för bimbo ( fast hon skulle kanske ta det som beröm
?) Hon verkar dessutom ha koll på en annan originalhollywoodfru -
@MariaMontazami , och AnnaAnka är den enda som verkar ens ha försökt få korn på tofsen.
@Snurrfian försöker få reda i röran, och har fullt upp med en sjuk son . Har ställt en del frågor som verkar vettiga
@Mirtai sammanställer lite men kommer inte med mer reflektioner av sig själv mer än att hon har hittat en ny roll som
@Cruella_DeVil namngett som den slampiga spionen.
@bumpo var på humör för sprit igår, och lyckades få in en reflektion av
@hemlig som skum för att denna inte gillar tequila, så hemlig i sin tur funderar över bumpos eget skinn
sedan är det en hel drös som mer eller mindre bara hittat hit så de får hamna på "vill se mera av-listan"
@IsabelAdrian ,
@agnesnicolewinter och
@Emma_Andersson
Idag möblerar jag Jonathans rum- En expedithylla med 25 fack är monterad och klaroch ett skrivbord ska bli dito sedan ska bara gardiner upp och sängen på plats så är hans rum klart sedan
men ska hinna med att kolla lite på leken mellan varven iaf och givetvis rösta , tänker fortsätta min goda vana av att lägga lite tidigare röster, det har känts mindre stressigt . men vill gärna se lite mer av samtliga innan jag röstar, än så har det ju inte direkt skrivits något som känns vettigt att gå på.