Svenska Hollywoodfruarna (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det kanske är @Paris_Hilton 's chihuahua?

För övrigt så pratar jag väldigt bra svenska. Tofs. TOFS! Och min bästa finaste är borta.
Paris och paow undrade ju om det fanns några funderingar om min försvunna tofs. Jag kan tänka mig att precis vem som helst inklusive chihuahuan kan ha stulit den.
Jag tror minsann du får skaffa glasögon om du inte kan skilja på en chihuahua å en pomeranian!!!
:idea:

Xoxoxo

Det kanske är @Paris_Hilton 's chihuahua?

För övrigt så pratar jag väldigt bra svenska. Tofs. TOFS! Och min bästa finaste är borta.
Paris och paow undrade ju om det fanns några funderingar om min försvunna tofs. Jag kan tänka mig att precis vem som helst inklusive chihuahuan kan ha stulit den.
;)
Skarmavbild-2015-07-21-kl.-15.13.11.jpg

AnnaAnka tycker det är skumt att jag inte dricker tequila, eller vin för den delen. Och kallar mig amatörmässig. Ursäkta??? Jag är väl proffsigare än alla ni andra lyxbrudar. En vanlig svensson-tjej som kan stå på egna ben och inte behöver gifta mig rik!!

Bumpo hoppade genast på mig för att vara ond pga den uteblivna tequilan. Undrar om hon själv är raggig?

Jaha, finns väl inte så mycket att gå på såhär långt O_o

Det pratas spritsorter och tofsar (vad nu det är, en älg som jag har ingen aning), och så är det någon liten hårig sak som diskuteras också.

@Snurrfian gör ett försök att reda i det hela lite.

@AnnaAnka sammanställer alla, eller iaf de flesta, och det handlar mer om hårfärg och alkohol och mindre om leken.

@Gunilla_Persson räknar på deltagarantalet och antalet onda. Får väl anses som ett av de få konkreta inläggen.

@bumpo har läst rollbeskrivningarna eftersom hon undrar över det som står

@Cruella_DeVil uppfinner en ny roll :D men har också en fråga om brevbäraren och den lösmyntespionen och om de får skicka till samma deltagare flera gånger

Håller med om att det mest varit trams här , men kanske inte så förvånande med tanke på temat;)

Lite frågor har ställt om rollerna och @Gunilla_Persson har räknat lite på rollerna.
Jag är dock inte lika villig att anta att det skulle vara 4 onda totalt bara för att det ger en perfekt tredjedel onda, med tanke på att ficktjuven och lyan inte känner till varandra samtidigt så ska ju även ficktjuven dö för att goda ska kunna vinna:
*Vinstvillkor
Onda vinner när ulvarna är fler än de goda.
Goda vinner när alla onda är döda.
Däremot tycker jag att totalt 3 onda borde vara för litet så det troligaste borde vara 4-5 onda totalt.

Jag noterar också att fårulvens röst i leken inte är den som räknas utan den lägger en dold röst , vilket ju kan ställa till det genom att en som förefallergod via röstningen inte alls är det, samt att det kan ändra vem som faktiskt lynchas

@AnnaAnka har lyckats göra en förvånansvärd fyllig sammanställning utifrån enbart trams men samtidigt så är det ganska träffsäkert observerat här och där, så vill inte kalla henne för bimbo ( fast hon skulle kanske ta det som beröm:p?) Hon verkar dessutom ha koll på en annan originalhollywoodfru - @MariaMontazami , och AnnaAnka är den enda som verkar ens ha försökt få korn på tofsen.

@Snurrfian försöker få reda i röran, och har fullt upp med en sjuk son . Har ställt en del frågor som verkar vettiga

@Mirtai sammanställer lite men kommer inte med mer reflektioner av sig själv mer än att hon har hittat en ny roll som @Cruella_DeVil namngett som den slampiga spionen.

@bumpo var på humör för sprit igår, och lyckades få in en reflektion av @hemlig som skum för att denna inte gillar tequila, så hemlig i sin tur funderar över bumpos eget skinn

sedan är det en hel drös som mer eller mindre bara hittat hit så de får hamna på "vill se mera av-listan"
@IsabelAdrian , @agnesnicolewinter och @Emma_Andersson

Idag möblerar jag Jonathans rum- En expedithylla med 25 fack är monterad och klaroch ett skrivbord ska bli dito sedan ska bara gardiner upp och sängen på plats så är hans rum klart sedan:)
men ska hinna med att kolla lite på leken mellan varven iaf och givetvis rösta , tänker fortsätta min goda vana av att lägga lite tidigare röster, det har känts mindre stressigt :). men vill gärna se lite mer av samtliga innan jag röstar, än så har det ju inte direkt skrivits något som känns vettigt att gå på.

Håller med om att det mest varit trams här , men kanske inte så förvånande med tanke på temat;)

Lite frågor har ställt om rollerna och @Gunilla_Persson har räknat lite på rollerna.
Jag är dock inte lika villig att anta att det skulle vara 4 onda totalt bara för att det ger en perfekt tredjedel onda, med tanke på att ficktjuven och lyan inte känner till varandra samtidigt så ska ju även ficktjuven dö för att goda ska kunna vinna:
*Vinstvillkor
Däremot tycker jag att totalt 3 onda borde vara för litet så det troligaste borde vara 4-5 onda totalt.

Jag noterar också att fårulvens röst i leken inte är den som räknas utan den lägger en dold röst , vilket ju kan ställa till det genom att en som förefallergod via röstningen inte alls är det, samt att det kan ändra vem som faktiskt lynchas

@AnnaAnka har lyckats göra en förvånansvärd fyllig sammanställning utifrån enbart trams men samtidigt så är det ganska träffsäkert observerat här och där, så vill inte kalla henne för bimbo ( fast hon skulle kanske ta det som beröm:p?) Hon verkar dessutom ha koll på en annan originalhollywoodfru - @MariaMontazami , och AnnaAnka är den enda som verkar ens ha försökt få korn på tofsen.

@Snurrfian försöker få reda i röran, och har fullt upp med en sjuk son . Har ställt en del frågor som verkar vettiga

@Mirtai sammanställer lite men kommer inte med mer reflektioner av sig själv mer än att hon har hittat en ny roll som @Cruella_DeVil namngett som den slampiga spionen.

@bumpo var på humör för sprit igår, och lyckades få in en reflektion av @hemlig som skum för att denna inte gillar tequila, så hemlig i sin tur funderar över bumpos eget skinn

sedan är det en hel drös som mer eller mindre bara hittat hit så de får hamna på "vill se mera av-listan"

Idag möblerar jag Jonathans rum- En expedithylla med 25 fack är monterad och klaroch ett skrivbord ska bli dito sedan ska bara gardiner upp och sängen på plats så är hans rum klart sedan:)
men ska hinna med att kolla lite på leken mellan varven iaf och givetvis rösta , tänker fortsätta min goda vana av att lägga lite tidigare röster, det har känts mindre stressigt :). men vill gärna se lite mer av samtliga innan jag röstar, än så har det ju inte direkt skrivits något som känns vettigt att gå på.
Men jag skrev aldrig i sten att jag tog förgivet att det var 4 onda totalt. Jag räknade på en tredjedel, utgick från det och la till ett +/-1. (Jag mobilleker därav är jag rätt kortfattad). Mer än +/-1 är osannolikt. Är det 6 onda kan leken bli väldigt kort och är det bara två onda finns det ingen orsak att ha tre onda "rollnamn".

Jag är begränsad till mobilen denna helgen så det är svårt att vara aktiv. Jag ser så dåligt oxå plus att jag jobbar hela helgen så det får bli lite så.

Mest har det väl varit OT prat tycker jag, så mkt mer har väl inte hänt. Ska åka till stallet nu och komma med en sammanfattning senare ikväll.

*Vinstvillkor

Nej, jag reflekterar inte så mycket för det finns liksom inte så mycket att reflektera runt. Ser inte riktigt poängen med att försöka analysera folks preferenser för olika sorters alkohol ;)

Pga diverse olika diskussioner som uppkommit till LL och LL:s snygga medhjälpare vill ja bara dementera att jag bara tänker på sex. Ibland tänker ja på choklad. Ok? :p

För övrigt verkar festen rätt avslagen.

DL om två (2) timmar! Hittills har ja inte sett en enda röst, tänker ni bara dricka alkohol, jaga tofsar och hångla eller? O_o

Damn. Måste rösta och det finns inte massor att gå på än ju.
Känns sådär att rösta på någon med tanke på att typ allt är ot.

Mycket ot har det varit, men jag ska försöka komma med några tankar. I nuläget är det ju omöjligt att försöka komma fram till vem som är ond eller god baserat på det som förekommer, men om inte annat så för min egen framtida skulle kommer det här:

Mirtai - Gör ett tappert försök till sammanställning av allt ot. Responderar på Q's påstående om att hon inte kommit med några analyser.

Gunilla_Persson - jag själv

Snurrfian - Funderar över den lösmynta spionen, brevbäraren och ficktjuven.

Hemlig - Börjar med en fråga om ifall den som råkar ut för ficktjuven får veta om det. Blandar ihop dagarna och fick för sig att första dl var redan igår. Funderar över bumpos behåring eftersom bumpo funderar över om hemlig är ond eftersom hon inte gillar tequila.

Emma_Andersson - Mobilleker och har mest hittat ot än så länge.

AnnaAnka - Gör en riktigt imponerande sammanställning av praktiskt taget ingenting.

MariaMontazami - Saknar sin tofs.

Agnesnicolewinter -

IsabelAdrian -

Cruella_DeVil - Frågar om brevbäraren och den lösmynta spionen får skicka till samma spelare hur många gånger de vill.

Quarter4ever - Påpekar att AnnaAnka missat ett par personer i sin sammanställning. Försöker sig också på en liten sammanfattning av leken. Påstår att jag säger att jag är villig att anta att det är just 4 onda, vilket jag inte gjort. 4 +/-1 var vad jag skrev. Q resonerar också lite kring fårulven och vilka effekter hens hemliga röst kan få. Tycker också att Mirtai kommit med lite dåligt med analyser i sin sammanställning.

bumpo - Drar igång med att fråga om det finns en vanlig spion i leken förutom den lösmynta. Funderar sedan på om hemlig är lurvig för att hon inte gillar tequila.

Jaha. Ja, inte är det några analyser direkt. Det finns väldigt lite att gå på.

Pga diverse olika diskussioner som uppkommit till LL och LL:s snygga medhjälpare vill ja bara dementera att jag bara tänker på sex. Ibland tänker ja på choklad. Ok? :p

DL om två (2) timmar! Hittills har ja inte sett en enda röst, tänker ni bara dricka alkohol, jaga tofsar och hångla eller? O_o
Ja det är verkligen avslaget, får jag fresta med

43751.jpg

och kanske vi hinner med mer än choklad?

näää
jag målar om och möblerar mitt nya hus så jag är rätt fokuserad på det :D
Jag är lite förtvivlad också över den lilla mängd inlägg som inkommit sedan jag senast skrev
Hade velat haft mer att gå på.....
DL kl 21.30 va det va? så får helt enkelt kika in igen och se om det hänt något mera
Det är fö helt ok att rösta på mig av vilken random anledning alls om ingen hittar något bättre
Jag renoverar huset för fullt och det var verkligen på fullaste ( eh nyktraste ? O_o) allvar jag skrev det att det blir typ 5 inlägg om dagen från mig....

näää
Jag är lite förtvivlad också över den lilla mängd inlägg som inkommit sedan jag senast skrev
DL kl 21.30 va det va? så får helt enkelt kika in igen och se om det hänt något mera
Det är fö helt ok att rösta på mig av vilken random anledning alls om ingen hittar något bättre
Jag renoverar huset för fullt och det var verkligen på fullaste ( eh nyktraste ? O_o) allvar jag skrev det att det blir typ 5 inlägg om dagen från mig....
Molle röstar på Q4, för att jag känner mig ensam och vill ha sällskap i baren. Får det vara en öl? Eller kanske en drink?

näää

Ja, dl 21:30.

Eftersom det inte verkade vankas någon mat på det här partyt så såg jag mig nödgad att klara av det själv (eller, själv och själv, jag fick två äldre herrar att bjuda mig) och glider istället in fashionabelt sent till festen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
44 316

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Kallbad

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar