Jag har anlänt. Var är drinkarna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
gå direkt till tequila utan att passera Gå...Jag vill gärna ha en mojito om det går. Eller nått annat med alkohol. Det känns som om jag behöver det för att inte bli helt förvirrad...
Ja tack.gå direkt till tequila utan att passera Gå...
@paow
Brevbäraren och den slampiga spionen. Får de skicka till samma person hur många gånger de vill?
Ja tack.
Mvh Bumpo som är barnsligt förtjust i tequila...
Jag tycker inte om tequilagå direkt till tequila utan att passera Gå...
Typ så ja.the more lemon u get - the better
Inte gilla tequlia? Det måste definitivt vara ett tecken på pälsbeklädnad.Jag tycker inte om tequila
Jag visste att LL (eller iaf den ena) är ond.Känner jag måste styra upp det här lite...
På den här lite mer classy festen så serveras ingen tequila - det kan de göra på vulgo-festerna de har i Real Housewifes of Melbourne när de bjuder in till tex-fest
Vi övriga ses i poolbaren där vi har allehanda alkoholhaltiga drycker, inkl drinken sex on the beach till @paow och naturligvist både rosé och champagne....
Inte gilla tequlia? Det måste definitivt vara ett tecken på pälsbeklädnad.
Enkelt och enkelt, det kan ställa till besvär också.
Om det vore så enkelt.
Edit: tycker inte om vin heller, till sambons förtret
I morgon är det fredag.....Tycker det är lite dåligt med inlägg. Var inte första DL ikväll 21.30?
Jag gillar såna där barnsligt goda bacardi breezerEnkelt och enkelt, det kan ställa till besvär också.
Vin är okej, och sjukt gott i sangriaform.
vaddå, du ville ju ha en mojito juhJag visste att LL (eller iaf den ena) är ond.
Missade att det var på fredagen, inte torsdagenI morgon är det fredag.....
Dock är det inga problem om du väljer att rösta redan idag.....
Imorgon väl?Tycker det är lite dåligt med inlägg. Var inte första DL ikväll 21.30?