Svenska Hollywoodfruarna (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Detta är klart diskriminering, var finns leken för oss män som vill glassa, sola oss i rampljuset, sitta i baren och bossa runt tjänstefolk?

Och var är BAREN?

Detta är klart diskriminering, var finns leken för oss män som vill glassa, sola oss i rampljuset, sitta i baren och bossa runt tjänstefolk?

Och var är BAREN?
Ingen ordning på detta stället, inte ens bartendern vet vart baren är:mad:
Män är iofs trevligt , men utan stålar= inget pöka
Och en MAN som bossar runt tjänstefolkO_o

jaha det verkar som det bara handlade om spritens vara eller icke vara igår, från en del av de mer udda figurerna som på något sätt nästlat in sig likt katter bland hermelinerna ( VEM har egentligen stått för castingen till detta programmet :idea: )
hemlig - är ett frågetecken (:angel: ) och gillar inte tequila ( alltid något !) men inte heller vin:idea:, däremot så går tydligen bacardi breezer an . Och så funderar hon över om att den som råkar ut för ficktjuven vet om det eller inte - alltså nog märker man om man blir av med en diamant eller två.:cautious: har dessutom ingen koll på när kamerorna rullar för att kunna göra sin röst hörd i rätt ögonblick- klart amatörmässigt
Bumpo däremot både erkänner att hon är naturligt mörk samt vill ha både tequila och mojito. Måste solkort vara från mexico, och därmed tillhöra tjänstefolket:cool: kastar ur sig ordförklaringar av LL som sedan tas tillbaka, verkar minst sagt vara en svajig typ
snurrfian har sjukt barn så antar att hon mest handskas med handsprit , annars kan hon få låna av mig så bacillerna håller sig borta
Mirtai hittade en ny roll , men jag fattar verkligen inte varför en älg är med ? Iofs sett som ganska svenskt men ändå....
Emma_Andersson ,ytterligare en brunett som är på plats iaf , det är bra. vi gillar inte folk som kommer för sent

sedan har vi de jag iaf känner till till namnet
Cruella DeVil, Gunilla_Persson, IsabelAdrian, agnesnicolewinter som jag återkommer till när de börjar göra bort sig på ett eller annat sätt

Sedan så undrar jag - vart är min frukost ?!!
Bubblor att starta dagen med är ett minimikrav för att ens tänka tanken att kliva upp ur sängen:p

jaha det verkar som det bara handlade om spritens vara eller icke vara igår, från en del av de mer udda figurerna som på något sätt nästlat in sig likt katter bland hermelinerna ( VEM har egentligen stått för castingen till detta programmet :idea: )
hemlig - är ett frågetecken (:angel: ) och gillar inte tequila ( alltid något !) men inte heller vin:idea:, däremot så går tydligen bacardi breezer an . Och så funderar hon över om att den som råkar ut för ficktjuven vet om det eller inte - alltså nog märker man om man blir av med en diamant eller två.:cautious: har dessutom ingen koll på när kamerorna rullar för att kunna göra sin röst hörd i rätt ögonblick- klart amatörmässigt
Bumpo däremot både erkänner att hon är naturligt mörk samt vill ha både tequila och mojito. Måste solkort vara från mexico, och därmed tillhöra tjänstefolket:cool: kastar ur sig ordförklaringar av LL som sedan tas tillbaka, verkar minst sagt vara en svajig typ
snurrfian har sjukt barn så antar att hon mest handskas med handsprit , annars kan hon få låna av mig så bacillerna håller sig borta
Mirtai hittade en ny roll , men jag fattar verkligen inte varför en älg är med ? Iofs sett som ganska svenskt men ändå....
Emma_Andersson ,ytterligare en brunett som är på plats iaf , det är bra. vi gillar inte folk som kommer för sent

sedan har vi de jag iaf känner till till namnet
Cruella DeVil, Gunilla_Persson, IsabelAdrian, agnesnicolewinter som jag återkommer till när de börjar göra bort sig på ett eller annat sätt

Sedan så undrar jag - vart är min frukost ?!!
Bubblor att starta dagen med är ett minimikrav för att ens tänka tanken att kliva upp ur sängen:p

du har inte glömt en deltagare :p? eller två?

du har inte glömt en deltagare :p? eller två?
några gör ett mindre intryck än andra , eller så har ni inte gjort bort er än:angel:

MariaMontazami har iofs tappat bort en av sina älskade tassels och gör som vanligt en stor affär av det

quarter4ever verkar vara en poor lonesome cowboy , och lite malplacerad här inomhus, borde ju känna sig mer hemma ute bland vidderna

Måste solkort vara från mexico, och därmed tillhöra tjänstefolket:cool: kastar ur sig ordförklaringar av LL som sedan tas tillbaka, verkar minst sagt vara en svajig typ
hm min dator har ett rättstavningsprogram som ställer till det lite för mig ser jag, det skulle stå :
"måste solklart vara från Mexico, och därmed tillhöra tjänstefolket:cool: Kastar ur sig ondförklaringar av LL som sedan tas tillbaka "

Gode gud hur ska man kunna hitta något vettigt i den här röran? :nailbiting: :rofl:

En fundering till @Paris_Hilton @Paddington @paow eller @Habina vem som nu känner sig manad att svara, jag funderade lite på den slampiga spionen, vem det nu var som myntade det uttrycket :rofl: första natten får inte ulvarna någon rad, eller tänker jag fel då?
Brevbäraren, kommer paketen att räcka så länge Brevbäraren lever, eller är det bara fyra paket? Och om brevbäraren lynchas, kommer paketet fram ändå?
Sen blev jag lite fundersam på på ficktjuven, det står om siaren i beskrivningen men inte är det någon siare med utan det är väl "bara" besserwissern? Och om Ficktjuven stjäl från brevbärare, får den ett paket eller får den skicka till någon?

Gode gud hur ska man kunna hitta något vettigt i den här röran? :nailbiting: :rofl:

En fundering till @Paris_Hilton @Paddington @paow eller @Habina vem som nu känner sig manad att svara, jag funderade lite på den slampiga spionen, vem det nu var som myntade det uttrycket :rofl: första natten får inte ulvarna någon rad, eller tänker jag fel då?
Brevbäraren, kommer paketen att räcka så länge Brevbäraren lever, eller är det bara fyra paket? Och om brevbäraren lynchas, kommer paketet fram ändå?
Sen blev jag lite fundersam på på ficktjuven, det står om siaren i beskrivningen men inte är det någon siare med utan det är väl "bara" besserwissern? Och om Ficktjuven stjäl från brevbärare, får den ett paket eller får den skicka till någon?

Asså ja vet inte så mycket om den här festen. Men ja vet att @Paddington håller på att packa till en resa å @Habina e trist å städar. Kanske @Paris_Hilton vet, jag menar, det är ju hos henne vi är...

Ja kan iaf säga att "siaren" syftar på besserwissern, eller snarare glömde vi ta bort den delen. ;)

Måste ju börja någonstans.

12 deltagare.

6 namngivna goda roller + bybor. Så minst 7 goda antar jag. Eller ja, med tanke på vinstvillkoren vill jag ju ogärna tro att det är färre än 7 ändå.

2 namngivna onda + ulv(ar)

1/3 av 12 är 4. Det skulle betyda två (vanliga) ulvar och således två bybor. (+/-1).

Asså ja vet inte så mycket om den här festen. Men ja vet att @Paddington håller på att packa till en resa å @Habina e trist å städar. Kanske @Paris_Hilton vet, jag menar, det är ju hos henne vi är...

Ja kan iaf säga att "siaren" syftar på besserwissern, eller snarare glömde vi ta bort den delen. ;)
Asså, vi glömde egentligen inte. Vi bara inte tänkte på det. Heeeelt annan sak :p

Lösmynte spionen är inte särskilt diskret första natten heller

Brevbäraren fick inte ut fler presenter från Cartiers än de fyra...

Om ficktjuven stjäl från brevbäraren får denne välja på att behålla el skicka vidare.

Xoxoxo

Du menar din tassel?
Jag såg något som liknade den under soffan förut fast det kan ha varit en stor dammtuss också kanske, tjänstepersonalen här verkar inte att vara att lita på

Det kanske är @Paris_Hilton 's chihuahua?

För övrigt så pratar jag väldigt bra svenska. Tofs. TOFS! Och min bästa finaste är borta.
Paris och paow undrade ju om det fanns några funderingar om min försvunna tofs. Jag kan tänka mig att precis vem som helst inklusive chihuahuan kan ha stulit den.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
44 316

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka