Svårt val

K

kjelin01

jag har ett val att göra

jag har länge velat ha hund, har nu hittat en på tre aår som verkar bra på alla vis, men jag är gravid. tror ni det blir alltför jobbigt med både barn och hund?
har haft hund förut och så, så jag vet vad det innebär. om det inte skulle fungera med hunden får vi lämna tillbaka den till de förra ägarna, som ej vill ha nåt betalt för den, de vill att den ska få ett bra hem bara

hjälp mig!

Jag tycker att det är jobbigt med hund och hundvalp :crazy: Kan bara tänka mig hur jobbigt det blir med bäbis och hund...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
906
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 783
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 023
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 549
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar