lakrits
Trådstartare
Då det tyvärr inte funkade med vår stora kille så fick lämna tillbaka han till uppfödaren (min vän) för en tid sedan.
Hemma har vi nu vår underbara lhasa apso/papillon tant på 9 år.
Vi vill ha två hundar, framförallt för att det inte ska bli helt tomt när den gamla försvinner så småningom.
Jag funderar nu på om man kanske skulle bli fodervärd åt en hund först för att sedan köpa den längre fram..är detta något som sker inom hundvärlden?
Inom hästar gör det ju det.
Sedan vore det också ett sätt och se om vår tik vi har nu funkar med den nya i så fall. Hon trivdes inte med den stora vi hade men det var en hane samt att han var stor..tror det har med det att göra.
Är det svårt att bli fodervärd? Är det kanske inte lika vanligt inom hundar?
Hemma har vi nu vår underbara lhasa apso/papillon tant på 9 år.
Vi vill ha två hundar, framförallt för att det inte ska bli helt tomt när den gamla försvinner så småningom.
Jag funderar nu på om man kanske skulle bli fodervärd åt en hund först för att sedan köpa den längre fram..är detta något som sker inom hundvärlden?
Inom hästar gör det ju det.
Sedan vore det också ett sätt och se om vår tik vi har nu funkar med den nya i så fall. Hon trivdes inte med den stora vi hade men det var en hane samt att han var stor..tror det har med det att göra.
Är det svårt att bli fodervärd? Är det kanske inte lika vanligt inom hundar?