F
fris
Har en jättemysig foderhäst som jag tog emot för en vecka sen! Hon är jättelätt att få tag på i hagen, men sen när jag ska ta ut henne därifrån så stannar hon och vägrar gå! Lockar med godis, försöker göra det kul, pratar uppmuntrande, men slutar ändå oftast med att jag måste på något vis dra in henne. Och det är ju inte kul! Har ni själva varit med om det eller vet något som kanske skulle kunna lösa problemet..?
Eller fundera på varför? Hon kanske inte vill lämna de andra hästarna, eller så är hon uttråkad och har ingen lust, tyvär.. Hon är inte aggressiv utan står med öronen framåt och är hur snäll som helst. Hon vill bara inte gå!
Sen är hon ju ny i stallet med så det kanske bara blir bättre! Men tänkte ändå höra runt lite!
Skulle bli väldigt tacksam för svar..
Eller fundera på varför? Hon kanske inte vill lämna de andra hästarna, eller så är hon uttråkad och har ingen lust, tyvär.. Hon är inte aggressiv utan står med öronen framåt och är hur snäll som helst. Hon vill bara inte gå!
Sen är hon ju ny i stallet med så det kanske bara blir bättre! Men tänkte ändå höra runt lite!
Skulle bli väldigt tacksam för svar..