Svår fråga: Vilka är Koppány (e Burggraf)...

Fenestra

Trådstartare
...samt Higi Linkel (Landor S-Grannus)
+ Ramzes jr.. Någon som vet någonting om dessa herrar? Jag vet att de är ungerska, det är allt!! Tacksam för allt ni vet!

Sv: Svår fråga: Vilka är Koppány (e Burggraf)...

Hej!

Jag kan skicka frågan vidare till en kompis som har en del stammar. Annars kanske du kan hitta dem här, http://www.schct.cz/pk/
tryck på "hledat" så får du upp en massa namn. Jag har försökt söka på de namn du frågar efter, men det verkar inte som om man får upp alla hästar. Lite klurigt språk är det ju också:smirk:

Glömde, I alternativrutan ovanför betyder "vse" alla, "hrebci" hingstar och "klisny" ston.

ahaaa.. ja det är klurigt.. på tyska kan jag gissa mig fram men gällande dessa så är det tvärstop!
Hittade Ramzes Junior... men det fanns flera!!!:D

Puttar upp den här tråden.
Någon som vet mer om Higi Linkel? Jag är intresserad av en avkomma till honom, och vill gärna höra mer om honom och även om andra avkommor efter honom.
Vill gärna veta mer även om Aldato-I och Ungerska varmblod i allmänhet.

Ja, jag hade hittat den (men tack ändå). Någon som vet mer?

Liknande trådar

Avel Har gått och "kärat ner mig" i en häst där jag rider (alltså inte min egen!). En KWPN valack född 2001 :love: Han är runt 175 cm i mkh...
Svar
7
· Visningar
2 157
Senast: rostad
·
Hundavel & Ras Eftersom de verkar vara vitt skilda åsikter på det här forumet när det gäller avel så tycker jag att de hade varit kul att "samla ihop"...
Svar
16
· Visningar
2 262
Senast: vallhund
·
W
Avel Då jag själv är intresserad utav dressyr, och dess avel, så har mitt ena sto använts för just det. Men med facit i hand och hennes...
2
Svar
32
· Visningar
3 482
Senast: Stenmagi
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 954
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈