Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Majim G räknas väl som multi mot hopp? Varför inte göra en ny sådan om den blev lyckad?
/U
Får jag säga mitt så skall hon absolut inte ta Majim igen. Det bra som finns i den avkomman kommer enbart från stoet.
Av de förslag du fått så hade jag tittat mer på Camaro, Nobel och Ludde.
Casir Ask bör också finnas i åtanke, en otroligt stark förärvare!
Jag har träffat både sto och hennes avkomma, så jag vet vad stoet är och vad hon lämnat efter denna avkomma. Majin har endast några bra avkommor efter sig, inte den toppen av avkommor som man tycker att han ev. skulle lämnat. Därav att jag inte tycker att hon skall använda sig av honom igen. Det enda Majim nedärvde till denna avkomma var lite av sin exteriör, och tyvärr då hans dåliga egenskaper.
Vad för dåliga egenskaper? Vore intressant att veta?
Jag såg stoet med föl på årets fölmönstring och varken storlek eller exteriör var väl så fantastiskt? Dåliga egenskaper kanske kan komma från modern och Majim är oskyldig.
Eftersom Shady ägnar sig åt Pajkastning konstaterar jag bara att allt dåligt rimligtvis inte kan komma från hingsten? Ditt sto är säkert ett alldeles utmärkt sto, men är det verkligen möjligt att allt ont kommer från Majim G? Med en hingst i den prisklassen kan man väl knappast vänta sig några under?Nu tycker jag att ni skall lägga ner detta paj kastandet.
Jag har ALDRIG på någotvis påstått att mitt sto skulle vara perfekt, det ända jag ville ha var nya uppslag till en hopp hingst, då jag själv inte sysslar med den biten.
Inget annat !!!!!!!! Och tack ni alla som kom med era funderingar.
Eftersom Shady ägnar sig åt Pajkastning konstaterar jag bara att allt dåligt rimligtvis inte kan komma från hingsten? Ditt sto är säkert ett alldeles utmärkt sto, men är det verkligen möjligt att allt ont kommer från Majim G? Med en hingst i den prisklassen kan man väl knappast vänta sig några under?
Är du beredd att satsa på hoppavel, så kolla istället resultat efter resultat på allt du kommer över, för att se en genemsam linje om vad som gett förstklassig avkomma, kontakta framgångsrika uppfödare/hingstägare istället.