*kl*
Obs: Svammel....
Men jag är så rådvill! Det börjar dra ihop sig till skolstart för mig del. Kommer få reda på om några dagar om jag kommer in eller inte. Men jag är till 99% säker att jag göra det.
Men jag har börjat ångra mig rejält! Vill verkligen inte! Men det känns som jag inte har nån framtid om jag inte sätter mig vid skolbänken. Finns inget jag kan jobba med (känns det som) utan utbildning (förutom djurskötare som jag kan titulera mig till, men jag vill inte jobba på någon annans gård igen)
Har varit arbetslös sen 2006 om man inte räkna med några få inhopp på gården jag jag slutade ifrån när någon varit sjuk/ledig.
Våran gård är för liten för att jag skulle kunna vara anställd, skulle inte få ut många kronor i lön efter skatter och avgifter.
Suck! Kan inte knalla runt längre utan att göra nåt!
Vill bara gräva ner mig nånstans...
Men du, tror du inte det känns så för att det är något nytt som ska hända? Är det själva pluggandet du inte vill eller har du ångrat val av utbildning? Det var uska du skulle läsa till va? Hur lång är utbildningen? Kan du inte kombinera fåren med jobb när du pluggat klart? Nu kommer jag låta jättetråkig och jag hoppas inte du tar illa upp men det är bra att ha en utbildningen i bagaget. Tänk om nåt skulle hända, du och sambon går isär, han går bort eller ni kanske måste göra er av med gården. Då är det skönt att ha något att falla tillbaka på, att du kan stå på egna ben.