Jag visste ju att du redan fixat ett presentkort, annars kunde jag ju påminnt dig. Jag hann inte med det igår så jag fixade det först idag. Barnen var svårsövda och allmänt gnökliga igår kväll.
Övrigt,
Jo pappa går hyfsat med kryckor nu och han kör lite bil. Jätteskönt för honom att slippa sitta hemma i sängen/soffan hela dagarna.
A somnade inte förrän vid 2 tiden idag. Han skulle bara kasta nappen och till slut sa jag att "kasta inte nappen mer, då får du sova utan"
Jag låg i sängen med E på magen och när han ändå kastade nappen så gav jag ett försök till att se vad som hände. Han somnade efter 5 minuter utan napp, inget skrik eller så efter "tutte" heller. Klockan 4 fick jag gå och väcka honom för jag var tvungen att hämta H hos en kompis.
Vi har precis ätit tacos och småbarnen är badade. E somnade som vanligt efter badet och ligger i sin korg. A sitter och gosar. Vi ska äta lite ostbågar snart. En dag måste man få synda eller hur
Imorgon är det julmarknad i byn, H ska stå och sälja tomtar och saker som mamma gjort. Jag skulle bidragit med stickade strumpor men har inte hunnit med att göra så många, jag får göra ett lager till nästa år istället.
Emmah, jag har helt glämt bort att mäta barnens fötter ju ! kan du fortfarande tänka dig att göra mera skor?